ایسی میاکه از طراحان بسیار خلاق در دنیای مد و لباس است و لباس‌هایی را خلق می‌کند که هم‌چون آثار هنری چشم‌نواز هستند و زندگی‌ در آن‌ها جریان دارد. میاکه تحصیل کرده و رشته گرافیک در هیروشیماست که به تدریج وارد دنیای مد شد و تجربه‌هایی در پاریس و نیویورک کسب کرد. سپس به توکیو بازگشت و استودیو طراحی مخصوص خود را افتتاح کرد.

طراح مد
روش‌های نوین او در چین، یعنی پلیسه‌های لباس‌ و چیدمان پارچه، منجر به شکل‌گیری فرم‌های جدیدی در لباس‌هایش شد که همین امر وجه تمایز کارهای توست. هر چند که میاکه بسته به نوع سفارش ممکن است لباسی را مینیمال طراحی کند و بهترین نمونه آن لباس ساده ولی خاص استیو (مدیر کمپانی اپل) است.

طراح لباس
ارتباط دوستانه ایسی میاکه و استیو جابز باعث شناخت روحیه خاص و ساده‌پسند استیو جابز توسط اوست. استیو جابز در این‌باره می‌گوید: «من از ایسی خواستن برایم یقه اسکی‌هایش که مورد پسندم است، طراحی کند و او طرحی به من ارائه داد که هم‌چون صد طرح است.»

طراح خلاق

برند ایسی میاکه

برند «ایسی میاکه» امروز شامل پوشاک آماده زنانه و مردانه، ساعت، عطر، آب معدنی بخش تحقیقات و مجله بنیاد ایسی میاکه شود.
برند عطر «ایسی میاکه» در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و در فرانسه به تولید رسید و کار طراحی شیشه آن را خود میاکه انجام داد. فرم‌های طراحی میاکه دانش‌محور و غیر عادی است. او از پیلی و تای پارچه به نحوی خاص و دیده نشده استفاده که راه را برای خلاقیت‌های بیشتر باز می‌کند. ایسی میاکه طراحی‌های مختلفی برای تئاتر و سینما انجام داده است و بیش از آن که یک طراح لباس باشد یک محقق، هنرمند و دانشمند عملگرای خلاق است

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 16
تاریخ انتشار:1 آبان, 1403

دیدگاه خود را بنویسید