پرواز برای بچه‌ها دشوار و حوصله‌سربر است. اما مسیرهایی برای سرگرمی وجود دارد.

بازی در تبلت یا گوشی هوشمند

فناوری دوست ماست. چند تا از بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را قبل از پرواز آماده کنید. بهتر است مواردی را انتخاب کنید که نیازی به اتصال دائمی به اینترنت ندارد.

کتاب و کتاب رنگ‌آمیزی

کتاب‌های کوچک کودکان با تصاویر روشن می‌توانند کودک را مجذوب خود کنند، اما نه برای مدت طولانی. یک جایگزین خوب نقاشی است. از قبل یک آلبوم و مداد رنگی تهیه کنید.

پازل و بازی‌های رومیزی

پازل‌ها و بازی ‌های فشرده زیادی وجود دارد که می.توانید با خود ببرید. این فعالیت‌ها همچنین خوب است. زیرا می‌توانید آن‌ها را با کودک خود انجام دهید. نکته اصلی این است که مواردی را انتخاب نکنید که جزئیات کوچک زیادی دارند تا چیزی از دست نرود.

بحث در مورد برنامه سفر

در حالی که در حال پرواز هستید، به فرزندتان بگویید که چه چیزی در آنجا در انتظار اوست. عکس‌ها را نشان دهید، حقایق جالبی در مورد شهر یا کشوری که در آن پرواز می‌کنید به اشتراک بگذارید. این نه تنها علاقه به سفر را بیدار و حواس او را از کسالت دور می‌کند.

تنقلات سبک

چند تنقلات سبک به همراه داشته باشید: آجیل، میوه.های خشک یا میوه‌های تکه شده. روند غذا خوردن می‌تواند کمی سرگرم کننده باشد.

بازی «به من بگو»

این یک بازی توجه و تخیل است. یکی از شما کلمه‌ای را نام می‌برد و دیگری چیزی مرتبط با آن می.گوید. به عنوان مثال، «دریا_ساحل_شن_پوسته» این بازی در نگاه اول ساده است، اما مهارت‌های تجزیه و تحلیل کودک را به خوبی آموزش می‌دهد و مغز را تحریک می‌کند..

نوشتن داستان

یک داستان مشترک ایجاد کنید. یکی با یک جمله شروع می‌شود و دیگری قسمت خود را اضافه می‌کند و به همین ترتیب داستان خلق کنید. شما حتی می‌توانید یک تصویر برای خلقت خود بکشید.

تایم اوت برای حرکت

فراموش نکنید که هر از گاهی بلند شوید و حرکات کششی انجام دهید. اگر پرواز طولانی است، فرصتی برای راه رفتن در راهرو، کشش یا حتی انجام برخی تمرینات ساده پیدا کنید. این به تنوع پرواز و گذراندن زمان کمک می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آداب معاشرتبازدیدها: 22345
تاریخ انتشار:5 آبان, 1403

دیدگاه خود را بنویسید