تیفانی و شرکت به آزمایش طرح معروف Bird on a Rock ادامه دهید. این ژان شلمبرگر بود که در سال ۱۹۶۵ به فکر نشستن پرنده‌ای با پرهای طلا و الماس بر روی سنگی قیمتی افتاد و کاکادو زرد رنگی را که در سفر به کشورهای عجیب و غریب با آن آشنا شد، به عنوان مدل انتخاب کرد. یکی از اولین صاحبان چنین سنجاق سینه‌ای بانی ملون کلکسیونر بود (پرنده او روی کابوچون لاجورد نشسته بود) و بهترین ساعت Bird on a Rock در اواسط دهه ۱۹۹۰ رخ داد، زمانی که یک الماس تیفانی زرد ۱۲۸قیراطی نصب شد.

سنجاق-تیفانی

اخیراً این جواهرات با تلاش Tiffany & Co در حال تجربه یک رنسانس است. در فوریه ۲۰۲۳، این برند کپسول Bird on a Pearl را معرفی کرد که در آن پرندگان با سنجاق، گردنبند و گوشواره بر روی مرواریدهای کمیاب استخراج شده در خلیج فارس نشسته بودند و در فوریه ۲۰۲‌پرندگان با پرهای ساخته شده از مینای درخشان و جواهرات را به مجموعه اضافه کردند و اکنون، دومین نمایش سال: پرندگان جدید روی کابوشون‌های گرانبها از عقیق، یاقوت کبود ستاره‌ای، سنگ ماه و تانزانیت نشسته‌اند و نوآوری اصلی کاکادو زرد معمولی با جغدهای جایگزین شده است. انواع مختلف ساخته شده از طلا، الماس بی‌رنگ، مروارید و فیروزه.

سنجاق-تیفانی

احتمالاً این جغدها به زودی روی فرش قرمز ظاهر می‌شود. این برند به طور فعال دوستان و سفرای خود را با چنین سنجاق‌هایی می پوشاند. به عنوان مثال، در جوایز امی اخیر، Bird on a Rock با تورمالین صورتی ۳۳‌قیراطی بر یقه کت رابرت داونی جونیور برق می‌زد.

اولین نمایش رسمی پرندگان جدید Tiffany& Co. Owl on a Rock به عنوان بخشی از نمایش بخش جدید مجموعه جواهرات Tiffany Céleste در مادرید برگزار می‌شود. علاوه بر جغدها، چیزهای عجیب و غریب دیگری نیز وجود خواهد داشت. به‌عنوان مثال، سنجاق سینه با اسب شاخدار ساخته شده از الماس با تورمالین هندوانه ۲۵قیراطی و یک پرنده ققنوس ساخته شده از الماس و یاقوت کبود که روی عقیق آتش نشسته است.

تیفانی-برند

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , بازدیدها: 12759
تاریخ انتشار:4 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید