متیو پری، بازیگر نقش به یاد ماندنی «چندلر» در سریال محبوب فرندز/Friends (دوستان) آذر سال ۱۴۰۲، در سن ۵۴ سالگی درگذشت. رسانه‌ها نوشته‌اند پیکر بی‌جان او در جکوزی خانه پیدا شده و غرق شدن، دلیل احتمالی مرگ اوست و به گفته‌ی منابع آگاه پلیس مدرک مجرمانه‌ای پیدا نکرده است. از همین‌رو و با رد شدن فرضیه‌ی اوردوز احتمال خودکشی قوت گرفته است. چند روز بعد حاشیه‌های قتل او قوت گرفت اما به‌نظر رسید، یک جنجال مجازیست. کاربران فضای مجازی پرونده‌ی جنجالی‌تری را تشکیل داده‌ بودند و با بررسی پست‌های اینستاگرامی او، ترس او را رسانه‌ای کردند‌. روز‌گذشته خبر جدیدی رسانه‌ای شد. طبق معاینه و اعلام پزشک قانونی، مقدار کتامین در خون چندلر نمی‌توانست باعث ایست قلبی شود. علاوه بر این، مواد مخدر در خانه این بازیگر پیدا نشد. با این حال، پلیس یک زن مشهور را که ممکن است در مرگ این بازیگر نقش داشته باشد، بازداشت کرد. ظاهراً این بازیگر برای او مواد غیرقانونی آورده است و شاید در همان لحظه‌ای که متیو نفسش را متوقف کرد نزدیکش بوده است. نام این سلبریتی به دلیل منافع تحقیقات فاش نشده است. اما قطعاً کسی از بازیگران سریال فرندز (Friends) نیست. پس از همه، پری با این خانم در بازپروری ملاقات کرد (او همچنین مشکلات اعتیاد داشت). گزارش شده است که او به لطف ازدواج با یک ستاره A-list مشهور شد. این زن بازداشت شد و اکنون تحت بازجویی است. خانه وی تفتیش، لپ تاپ و گوشی وی کشف و ضبط شد. اولین موردی که به ذهن رسانه‌های هالیوودی می‌رسد کورتنی لاو است.
ویکی پدیا می‌گوید: «کورتنی میشل لاو خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. او چهره‌ای در عرصه آلترناتیو و گرانج دههٔ ۱۹۹۰ است و بیش از چهار دهه فعالیت دارد. او به عنوان خواننده اصلی بند آلترناتیو راک هول، که در سال ۱۹۸۹ تشکیل شد، به شهرت رسید. لاو برای اجرای زنده بی‌پروا و اشعار بحث‌برانگیز و همچنین زندگی شخصی بسیار عمومی او پس از ازدواج با کرت کوبین، خوانندهٔ نیروانا، توجه عموم را به خود جلب کرده‌است. در سال ۲۰۲۰، ان‌ام‌ئی از او به عنوان «یکی از تأثیرگذارترین خواننده‌ها در فرهنگ آلترناتیو ۳۰ سال گذشته» یاد کرد».
متیو لانگفورد پری بازیگر آمریکایی-کانادایی بود. او از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در نقش چندلر بینگ در مجموعه تلویزیونی فرندز محصول شبکه ان‌بی‌سی بازی کرد. او برای این نقش برنده جایزه انجمن بازیگران فیلم شد. پری همچنین در مجموعهٔ کمدی الی مک‌بل (۲۰۰۲) حضور یافت و برای نقش‌آفرینی در مجموعهٔ بال غربی (۲۰۰۳) و داستان ران کلارک (۲۰۰۶) نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد. پری همچنین نقش اصلی فیلم‌های هجوم احمق‌ها (۱۹۹۷)، همه نه یارد (۲۰۰۰)، در خدمت سارا (۲۰۰۲)، همه ده یارد (۲۰۰۵) و دوباره ۱۷ (۲۰۰۹) را بازی کرد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 3607
تاریخ انتشار:4 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید