هیچ‌یک تصمیم دارد روانشناسی رنگ در استایل را به آیتم سایت اضافه کند. با رنگ زیتونی شروع کنیم. زیتونی یکی از آن سایه‌هایی است که به نظر نامحسوس است، اما در واقع یک آفتاب پرست مد واقعی است. محدود و نجیب به نظر می‌رسد و به تصویر عمق و آرامش می‌بخشد. اما چگونه می‌دانید که برای شما مناسب است؟

زیتونی مناسب کیست؟

این رنگ برای کسانی که سایه‌های خنثی و در عین حال جالب را دوست دارند عالی است. این برای زنان سبزه، موهای قهوه‌ای و دخترانی با رنگ پوست گرم عالی به نظر می‌رسد. زیتون برنزه شدن طبیعی را برجسته و پوست را درخشان‌تر می‌کند. اگر به رنگ‌های بی‌صدا اما غنی علاقه دارید، رنگ زیتونی قطعا گزینه شماست!

لباس-زیتونی

چگونه زیتونی بپوشیم؟

زیتون به خوبی با سایه‌های اصلی‌. بژ، سفید، سیاه و خاکستری هماهنگ می‌شود. طبیعی بودن و آرامش را به تصویر اضافه می‌کند. برای ظاهری روشن‌تر، می‌توانید آن را با سایه‌های گرم ترکیب کنید. خردل، سفال یا حتی بورگوندی. این رنگ ترکیبی هماهنگ و در عین حال عمیق ایجاد می‌کند که برای پاییز عالی است.

زیتون نماد چیست؟

در روانشناسی رنگ، زیتون با خرد، ثبات و تعادل همراه است. رنگی است که حس اعتماد به نفس و آرامش را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل است که اغلب توسط کسانی انتخاب می‌شود که برای آرامش و آسایش در زندگی ارزش قائل است. زیتون به ایجاد یک تصویر با اعتماد به نفس و شیک بدون اینکه خیلی خودنمایی کند کمک می‌کند.

بنابراین اگر می‌خواهید رنگی به کمد لباس خود اضافه کنید که برای شما مفید باشد و ارتباط خود را از دست ندهد، رنگ زیتونی انتخاب ایده‌آل شماست!

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 14495
تاریخ انتشار:25 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید