گزارش‌ها می‌نویسد که روز گذشته سی امین سالگرد سریال «فرندز» است. اولین قسمت که در ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ از تلویزیون آمریکا پخش شد. بیایید از این فرصت استفاده کنیم و به «جواهرات» سریال بپردازیم‌ بیایید به شما بگوییم که در قسمت عروسی مونیکا و چندلر می‌توانید جواهراتی با الماس واقعی را روی صفحه ببینید. آن‌ها برای عکسبرداری توسط جواهرساز شیک لورین شوارتز (Lorraine Schwartz)، جواهرات او (جواهرات او به طور مرتب توسط ستاره‌های بزرگ مدرن، از جمله تیلور سویفت و بیانسه) تهیه شده است.
مونیکا با بازی کورتنی کاکس، با یک گردنبند لورن شوارتز با الماس‌های بی‌رنگ و زرد در راهرو راه می‌رفت، فیبی (لیزا کودرو) یک دستبند قدیمی با الماس و زمرد داشت و روی گردن پدر چندلر که به طور دقیق‌تر بازی می‌کرد. توسط کاتلین ترنر، گردنبندی با الماس ۵۵ قیراطی به ارزش نزدیک به یک میلیون دلار می‌درخشید.

کاتلین-ترنر

کاتلین ترنر

سپس در سال ۲۰۰۱، لورین شخصاً جواهراتی را به صحنه آورد و هنوز آن داستان را با گرمی به یاد می‌آورد: «بسیار خوشحال کننده بود که ببینم چگونه جواهرات من بخشی از این قسمت شد.»
باید اضافه کنیم که ریچل گرین (جنیفر آنیستون) در مراسم عروسی بهترین دوستش با گوشواره طلای زرد HStern و گردنبند با الماس ظاهر شد.

سریال فرندز

فرندز یا دوستان یک مجموعه پرطرفدار سیت‌کام آمریکایی ساخته دیوید کرین و مارتا کافمن است که از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد و پس از ده فصل به پایان رسید. جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر گروه بازیگران این مجموعه هستند که به‌ترتیب در نقش‌های ریچل، مانیکا، فیبی، جوئی، چندلر و راس ظاهر شدند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 3191
تاریخ انتشار:2 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید