اواسط تابستان ۲۰۲۴ زمان نمایش‌های پرمخاطب در ایران و جهان است. از اکران ایران که به‌سادگی می‌توان خبر گرفت برویم سراغ اکران‌های ماه جولای. فیلم اصلی جولای «ددپول و ولورین» است، اما نسخه‌های دیگری نیز وجود دارند که ارزش کمتری ندارند.

ددیو / ۱۱جولای

ددیو (پدر_dadio)؟ فیلمی صمیمی در تاکسی. دختری با سوار شدن به ماشین در فرودگاه به یکی از مناطق نیویورک می‌رود و در راه با راننده تاکسی حرف می‌زند. شخصیت‌ها در مورد همه چیز صحبت می‌کنند. عشق، از دست دادن. می‌خندند و گریه می‌کنند اساس «بابا» دیالوگ‌های دقیق و دو بازیگری فوق‌العاده داکوتا جانسون و شان پن است.

فیلم-ددیو
باید این فیلم را برگ امتیازی تازه برای داکوتا جانسون بعد از اکران نه‌چندان موفق «مادام وب» دانست.
کریستین هال کارگردان این فیلم در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» از بازی جانسون ستایش کرده است: «او پیچیدگی ستایش‌برانگیزی به شخصیتش می‌بخشد، و اعماق آن را چنان ماهرانه می‌کاود و به جاهایی می‌رساند که من هرگز تصور نمی‌کردم. از آغاز تا پایان، واقعاً نمی‌توان چشم از فیلم برداشت. او شخصیتی را مجسم می‌کند که هم با اعتماد به نفس و هم شکننده است.»
او درباره شخصیت پن می‌گوید: «راننده تاکسی ما باید هم عمیقاً جذاب می‌بود و هم به‌شکلی ناباورانه هتاک. او بی‌نهایت باهوش اما به شکلی هولناک پست است، به‌شدت رشدیافته اما گیر افتاده در دوران خودش، ظاهری سخت دارد اما قلبی مهربان. هیچ‌کس دیگری در دنیا نمی‌شناسم که بتواند به راحتی به همه این حقایق درون یک شخصیت فراموش‌نشدنی اجازه همزیستی بدهد.»

ماکسین / ۱۱ جولای

فیلم-مکسین

«ماکسین» بازیگر مطرح هالیوود در یک فیلم ترسناک نقش‌آفرینی می‌کند که می‌تواند باعث پیشرفت حرفه‌ای او شود. در طول فیلمبرداری، اطرافیانش شروع به مردن می‌کنند. او می‌داند که همه این قتل‌ها با گذشته او مرتبط است. ماکسین ۳ آخرین قسمت از یک سه‌گانه پرمخاطب و کالت است (فیلم‌های قبلی “X” و “Pearl”) با نقش اصلی میا گوث. از دیگر نقش‌های این فیلم می‌توان به لیلی کالینز، الیزابت دبیکی، کوین بیکن اشاره کرد.
ماکسین (به انگلیسی: MaXXXine) یک فیلم آمریکایی اسلشر به نویسندگی و کارگردانی «تی وست» و سومین قسمت از مجموعه‌فیلم ایکس، پس از فیلم‌های ایکس و پرل است. در این قسمت میا گاث، که نقش خود را به‌عنوان ماکسین (و همچنین به عنوان تهیه‌کننده) بازی می‌کند، در کنار الیزابت دبیکی، موزس سامنی، میشل موناهن، بابی کاناوله، لی‌لی کالینز، هالزی، جانکارلو اسپوزیتو و کوین بیکن حضور دارد. در این فیلم، ماکسین به عنوان تنها بازمانده یک قتل‌عام، برای شهرت و موفقیت در دهه ۱۹۸۰ لس آنجلس گام برمی‌دارد در حالی که توسط یک قاتل زنجیره‌ای ملقب به نایت استاکر مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

ددپول و ولورین

فیلم-ددپول

ددپول و ولورین (اولین نمایش جهانی)، ۲۶ جولای
ویلسون، قهرمان رایان رینولدز، پس از خداحافظی با مأموریت ددپول، در تلاش است تا یک زندگی معمولی داشته باشد. اما خطر جدیدی مولتی‌ورس را تهدید می‌کند و ویلسون دوباره این کار را در شرکت ولورین در دست می‌گیرد.
فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) احتمالاً مورد انتظارترین فیلم تابستانی در باکس آفیس جهانی است. طبق پیش بینی‌ها، این فیلم در آخر هفته افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 10694
تاریخ انتشار:16 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید