یونان مالک چندین هزار جزیره (!) است، اما حدود دویست جزیره دارد که استراحتگاه هستند که هر کدام زیباتر از دیگریست، تدر اینجا پنج مورد عالی را بررسی می‌کنیم..

کرت: بزرگترین جزیره یونان، و شاید معروف‌ترین.

جزیره-کرت-یونان

کرت مکانی برای تعطیلات خانوادگی است و این تعطیلات می‌تواند متفاوت باشد. به حفاری‌های شهر باستانی نگاه کنید، در پارک ملی در دره ساماریا قدم بزنید و از موزه تاریخی دیدن و فقط بخش کوچکی از سرگرمی‌ها درک کنید. همچنین تفریحات شبانه و البته سواحل شنی و سنگریزه‌ای نیز وجود دارد.

رودز

جزیره رودز

جزیره‌ای از سواحل شنی (در شرق) و سنگریزه (در قسمت غربی)، بناهای تاریخی دوران باستان و قرون وسطی. در روستای لیندوس، آکروپلیس حفظ شده است. قدیمی‌تر از آتن. قلعه رودز، محل اقامت استاد بزرگ Order of Hospitallers، زیباست. همچنین ارزش دیدن یک کلیسای ارتدکس زیبا – کلیسای عروج مریم را دارد.

اسکلپیون

پوشش گیاهی سرسبز، خلیج‌های پر «منظره»، چشمه‌های حرارتی و سواحل با ماسه و سنگریزه. جزیزه‌ای بسیار زیباست. جاذبه اصلی این جزیره، مجموعه معبد باستانی اسکلپیون است، جایی که بقراط معروف در آن تحصیل کرده است.

کورفو

جزیره یونان

سواحل مجلل اصلی‌ترین، اما نه تنها لذت گردشگری در کورفو هستند. شهر قدیمی کورفو زیبا است و قایق سواری در کنار سواحل یا دوچرخه سواری فراموش نشدنی است. حتماً کلیسای سنت اسپیردون را ببینید، از کاخ آشیلیون، که با مجسمه‌ها تزئین شده است، بازدید کنید، جایی که دیپلماسی اروپایی در آنجا ملاقات کرد (و همچنین جایی که یکی از فیلم‌های باند فیلمبرداری شد).

میکونوس

میکونوس-یونان

میکونوس یک استراحتگاه معتبر است که اغلب در اخبار اجتماعی جهان مطرح می‌شود. ایلان ماسک و کندال جنر، دی کاپریو و کانیه وست – همه آن‌ها در زمان‌های مختلف تعطیلات خود را در اینجا سپری کردند. اما افراد مشهور، سواحل زیبا و زندگی شبانه همه مزیت‌های این جزیره نیست. آسیاب‌های بادی باستانی، بسیاری از کلیساها، یک صومعه باستانی، شهر قدیمی میکونوس و کلی مکان برای دیدن وجود دارد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , بازدیدها: 2129
تاریخ انتشار:18 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید