با پرواز مستقیم نمی‌توان به همه کشورها رسید و سپس یک پرواز ترانزیت به کمک می‌آید. این یک پرواز اتصال است که معمولاً توسط یک حامل یا شرکت‌های شریک انجام می‌شود. این مسیر یک مزیت بزرگ دارد: هزینه آن کمتر از مسیر مستقیم است. نکته اصلی این است که مطمئن شوید حداقل دو تا سه ساعت بین جابجایی‌ها باقی مانده است. به این ترتیب مطمئناً زمان خواهید داشت تا تمام مراحل قبل از پرواز را انجام دهید و در صورتی که زمان آزاد زیادی دارید، ایده‌های مختلفی در مورد نحوه صرف آن وجود دارد.

برو خرید

گزینه‌های تفریحی زیادی در فرودگاه‌ها وجود دارد. می‌توانید از Duty Free به خرید بروید و چیزهایی بخرید که در روسیه فروخته نمی‌شوند. فرودگاه‌های استانبول، دبی و دوحه دارای تمام بوتیک‌های اصلی برندهای غربیست. علاوه بر این، در تعدادی از فرودگاه‌ها می‌توانید از گالری‌های هنری واقعی دیدن کنید. برای مثال در آمستردام، سانفرانسیسکو و مسکو دوموددوو چنین وجود دارد.

وظایف کاری را کامل کنید

اکثر فرودگاه‌های سراسر جهان وای‌فای رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین اگر پروژه‌های ناتمام دارید، وقت آن است که آن‌ها را قبل از تعطیلات به پایان برسانید. حتی می‌توانید از طریق Zoom یک کنفرانس ترتیب دهید.

استراحت کن

بسیاری از فرودگاه‌های مدرن مجهز به سالن‌هایی با صندلی‌های راحتی، مبل‌ها و حتی صندلی‌های آفتاب‌گیر هستند. شما می‌توانید در حالی که منتظر پرواز خود هستید کتاب بخوانید یا فیلم تماشا کنید. گاهی اوقات حتی هتل‌های کپسولی در بنادر هوایی وجود دارد که می‌توانید قبل از سفر در آن‌ها بخوابید.

کاوش در شهری که در آن انتقال انجام می‌شود

اگر بین جابجایی‌ها بیش از چند ساعت فاصله وجود دارد، می‌توانید شهر را بگردید. نکته اصلی این است که از قبل مشخص کنید که آیا ویزا در اینجا لازم است و چه مدت طول می کشد تا به فرودگاه برگردید. درباره گزینه‌های حمل‌ونقل، از جمله مترو و تاکسی تحقیق کنید و مسیرهای جاذبه‌های اطراف را ترسیم کنید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبازدیدها: 17104
تاریخ انتشار:24 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید