آلن دلون درگذشت. آلن نمونه کمیاب از یک بازیگر خوش استایل است که هرگز برای خوش استایل بودن تلاش نکرد. درست است، همه چیزهایی که کمد لباس امضای او به خاطر آرامش درونی یا برعکس، مهار معروف بود. علاوه بر این، حتی طراحان لباس صحنه نیز سعی کردند این روحیه را حفظ کنند و لباس شخصیت‌ها را به طور خاص برای دلون انتخاب کردند و نه برعکس. او ۸۸ سال داشت و از سرطان و آلزایمر رنج می‌برد اما هنوز علت مرگش مشخص نشده است.
او یک کارتیه ترینیتی، یک کت باربری، عینک Vuarnet Legend به تن داشت و خوش تیپ‌ترین مرد سینمای جهان بود.

آلن-دلون-درگذشت

کت‌پوشی به سبک  دلون

کت‌های چرم، کت‌های بامبر جکت، کت موتور سواری و کت خلبانی، کت راه‌راه کت‌هایی بود که آلن دلون به آن علاقه داشت و آن را مد کرد.
اما پوشش‌های گنگستری کت و شلوار راه راه بیشتر مورد پسندش بود و به او استایل یک قهرمان را اضافه می‌کرد. آلن دلون با حضورش در فیلم های پلیسی و جنایی و با استایل خاصش خصوصا در فیلم های گنگستری، موج جدیدی از مد را به راه انداخت و باعث شد تا صاحب طرفدارانی بیش از پیش شود. اما خودش بارها اعلام کرده بود که عاشق ساده‌پوشیست. اندام کشیده و خوب دلون به او اجازه استفاده از هر استایلی را می‌داد.

استایل-آلن-دلون

چگونه مانند آلن دلون لباس بپوشیم

دنیای مد ما را به خاطر تقلبات فرهنگی می‌بخشد. این‌که بخواهیم شبیه یک آیکون مد لباس بپوشیم. به احتمال زیاد با تصویر شیک دلون بیش از حد آشنا هستید و برای اهداف ما، این چیزی است که اهمیت دارد.
بله، دلون ممکن است در سال ۱۹۹۹ یک شهروند سوئیس شده باشد، اما او هرگز این ویژگی فرانسوی را از دست نداد. بی‌نظیر، شیک، بی‌دردسر. این مردی است که در تابستان درخشان، رنگ مشکی را کاملاً قابل قبول نشان داده است.
تاپ برتون. رول یقه مشکی. سیگار دلیلی وجود دارد که چرا بسیاری از میزهای سبک فرانسوی برای چندین دهه در اطراف مانده‌اند. آن‌ها به سادگی بی‌زمان هستند. دلون بیشتر از آن می‌دانست که چگونه ظاهر کلاسیک را جذاب کند. کافی است نگاهی به هیمه در سال ۱۹۶۳ Any Number Can Win بیندازید که یک ژاکت یقه خدمه نیروی دریایی را شبیه جذاب‌ترین جامپر ساخته شده تا به حال ساخته است.
راز استایل او یک بی‌زمانی فرانسوی در حفظ کلاسیک‌پوشی با بدنی ورزیده بود.

آلن-دلون

آلن کیست؟

آلَن فابیَن موریس مارسِل دُلون (به فرانسوی: Alain Fabien Maurice Marcel Delon‎) (۸ نوامبر ۱۹۳۵ – ۱۸ اوت ۲۰۲۴) بازیگر فرانسوی بود. او به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران اروپا و نمادهای جذابیت در طول دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ شناخته می‌شود. او برای بازی در فیلم‌هایی مانند ظهر بنفش (۱۹۶۰)، روکو و برادرانش (۱۹۶۰)، کسوف (۱۹۶۲)، یوزپلنگ (۱۹۶۳)، سامورایی (۱۹۶۷)، استخر (۱۹۶۹)، دایره سرخ (۱۹۷۰)، یک پلیس (۱۹۷۲) و آقای کلاین (۱۹۷۶) تحسین شد. دُلون در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود با بسیاری از کارگردانان شناخته‌شده از جمله لوکینو ویسکونتی، ژان-لوک گدار، ژان-پیر ملویل، میکل‌آنجلو آنتونیونی و لویی مال کار کرد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 18947
تاریخ انتشار:28 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید