ادل با یک عامل ورزشی ریچ پل ازدواج می‌کند. او خود در این مورد در یک کنسرت در مونیخ صحبت کرد، زمانی که نوشته روی پوستر یک طرفدار را خواند: «با من ازدواج می‌کنی؟»
ادل پاسخ داد: «اما نمی‌توانم چون در حال ازدواج هستم» و حلقه نامزدی خود را با یک الماس بزرگ نشان داد. ریچ پل، نامزد او، یکی از ثروتمندترین عوامل ورزشی است که مشتریانش لبرون جیمز هستند
ادل در حالی خبر ازدواجش را اعلام کرد که چند هفته پیش خبرهایی در مورد خواستگاری ریچ پل از ادل و پاسخ مثبت این خواننده توسط رسانه‌های بریتانیایی منتشر شده بود.
ادل و همسرش
ادل و ریچ پل اولین بار در ژوئیه ۲۰۲۱ با هم دیده شدند. در سپتامبر همان سال، این خواننده برای اولین بار عکسی به همراه شریک زندگی خود در اینستاگرام منتشر کرد. او در آگوست ۲۰۲۲ به رسانه‌ها گفت: «من هرگز اینقدر عاشق نبودم.» او همچنین تاکید کرد که قطعا می‌خواهد فرزندان بیشتری داشته باشد.
ادل نیز شبیه به تیلور سویفت جریان‌ساز است. از زمانی‌که در مونیخ اقامت کرد تا برای اجرای ۷۰ هزار نفری خود آماده شود. تماشاگران جلوه جدیدی به شهر داده‌اند. عکس‌ها را نگاه کنید تا متوجه این خط بشوید.
ادل سال ۲۰۰۶ فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد و از پرفروش‌ترین خوانندگان زن در جهان است او از ازدواج قبلی خود با سایمون کانکی یک پسر دارد.

ریچ پل در دنیای ورزش ایالات متحده آدم سرشناسیست. او بنیانگذار گروه ورزشی کلاچ است یک شرکت مدیریتی که نماینده برخی از بزرگترین ستاره‌های بسکتبال از جمله لبرون جیمز، بن سیمونز و‌تری یانگ است. او بر نقل و انتقال آنتونی دیویس بازیکنان بسکتبال از نیواورلینز پلیکانز به لس آنجلس لیکرز نظارت داشت که در سال ۲۰۲۰ میلادی قهرمانی را کسب کرد.
ادل و ریچ به گفته خواننده مطرح در یک مهمانی در حالی که کمی هم هوشیار نبوده با هم آشنا شده‌اند. او در مصاحبه‌ای به وُگ گفته: «ریچ با هوش، با مزه و دوست‌داشتنیست».

adele

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: موسیقیبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 10991
تاریخ انتشار:21 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید