۱_چرا وقتی می‌توانید لباس‌های کهنه را بخورید، دور بریزید؟

طراح Jinghan Li ضایعات پارچه را به آبنبات پارچه تبدیل می‌کند. لی در حال کار بر روی پروژه FabriCandy در کالج مد سنت مارتین در لندن است. با کمک یک آنزیم، سلولز موجود در بافت‌های طبیعی به گلوکز تبدیل می‌شود. پنبه، که حاوی بیشترین سلولز است، به این ترتیب ۹۰٪ فرآوری می‌شود. این کار را می‌توان با پارچه‌های مخلوط انجام داد، اما در این صورت الیاف مصنوعی باقی می‌ماند.

آبنبات-پارچه

استفاده از این روش برای صنایع غذایی بحث‌برانگیز است، اما فقط از نقطه نظر تعصبات ما اغلب برای ایجاد بسته‌بندی‌های زیست تخریب‌پذیر استفاده می‌شود. با توجه به اینکه صنعت مد چقدر زباله تولید می‌کند، شاید به زودی به جای خرس‌های ژلاتینی از مارپیچ های کتان و تاب‌های جین استفاده کنیم.

آبنبات-پارچه

2-اطلاعات طلاق جنیفر

تمام اطلاعات درز شده در مورد طلاق جنیفر که در رسانه‌ها ظاهر شد را تجزیه و تحلیل کرد و به این نتیجه رسید که افلک در همه جا شبیه یک شرور به نظر می‌رسد. نشت در TMZ، Page Six و سایر تبلویدها چیزی شبیه به این است:

طلاق-جنیفر

– افلک ناپایدار است. زمانی که در ماه عسل در کومو بود، از دست پاپاراتزی‌ها عصبانی شد. هر چند خود یک ستاره در سطح جهانی باید با آرامش بیشتری از این قبیل چیزها استقبال کند.

– جی لو بدون وکیل درخواست طلاق داد و سه ماه قبل از آن سعی کرد با بن به توافق برسد.

– قلب جنیفر شکسته است. آن‌ها می‌توانستند صلح کنند، اما افلک «هیچ انگیزه ای نداشت» و جنیفر نیز نام خانوادگی خود را تغییر داد.

– لوپز دقیقاً در دومین سالگرد ازدواج او و افلک درخواست طلاق داد زیرا می‌خواست او را «نیش بزند» اما بن چیزی احساس نکرد.
به نتیجه درستی می‌رسد: حتی اگر جنیفر لوپز بدون وکیل طلاق گرفته باشد، واضح است که بیشتر از شوهر سابقش مسلحانه رسانه‌ای شده است. زیرا تمام افشاگری‌ها به نوعی از «منابع نزدیک به جنیفر» به دست آمده است.

۳_جیجی حدید به چهره عطر میلیون طلای رابان تبدیل شده است. یک ویوی عالی. هم در تصویر و هم در انرژی.

ربانا-حدید

این مدل به اشتراک گذاشت که سفیر برند بودن برای او یک افتخار واقعی است. او از طرفداران قدیمی Rabanne است و خاطرات زیادی با این برند مرتبط است. به عنوان مثال، در دوران نوجوانی، جیجی عاشق مردی که عطر Rabanne 1 Million استفاده می‌کرده، شده است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 17464
تاریخ انتشار:6 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید