شما طرفدار سریال اسکویید گیم هستید؟

به‌عنوان طرفدار باید در جریان باشید که فصل دوم این سریال آماده شده است. اما سناریوی جدید:
«پاشیدن خون روی کف پا، ژیبیت‌های عروسکی شکل، ماسک نگهبان، لباس‌های دالگونا و آب نبات و شماره بازیکن اصلی “456” روی پاشنه پا.»

دمپایی Killer Squid
برای جشن گرفتن فصل دوم اسکویید گیم، Crocs باNetflix همکاری کرده است تا یک نسخه کلاسیک Clog ویژه ایجاد کند که عناصر بصری قابل توجه سریال را نشان می‌دهد. پاپوش‌ها به لباس های ورزشی سبز شرکت‌کنندگان ادای احترام می‌کنند و رویه آن فوم با گرافیکی که هیجان بازی‌ها را یادآوری می‌کند، به چشم می‌خورد.
جزئیات ویژه شامل یک بند حالت اسپرت با شماره ۴۵۶ اشاره به شخصیت اصلی سریال و تعداد شرکت‌کنندگان و همچنین یک اثر پاشش خون در امتداد دیواره کفی است. طراحی با پین‌های کلکسیونی Jibbitz که عناصر کلیدی این سری مانند بازی شیرینی دالگونا، عروسک “Red Light، Green Light” و ماسک‌های محافظان را به تصویر می‌کشد، گرد شده است.

دمپایی Killer Squid

بازی مُرَکَب یک مجموعه تلویزیونی ساخته کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ-هیوک برای نتفلیکس ساخته شد. لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه بر یک رقابت پنهانی تمرکز دارد و در آن ۴۵۶ بازیکن که همگی در تنگنای اقتصادی شدیدی هستند، برای عبور از یک سری بازی‌های کودکانهٔ مرگبار با یک جایزه ۴۵٫۶ میلیارد وونی، زندگی خود را به خطر می‌اندازند. عنوان این مجموعه برگرفته از بازی کودکانهٔ کره‌ای با نام مشابهی است. هوانگ این ایده را بر پایهٔ چالش‌های اقتصادی خود و همچنین نابرابری طبقاتی در کرهٔ جنوبی و سرمایه‌داری در فکر پروراند.

دمپایی Killer Squid
این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد. منتقدان نظرات مثبتی به بازی مرکب دادند. در هفته نخست نمایش، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده، رکورد بریجرتون را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعه این شبکه تبدیل شد. فصل یکم نامزد ۱۴ جایزه امی ساعات پربیننده شامل سریال درام ممتاز شد، که این جایزه بازی مرکب را به نخستین اثر غیرانگلیسی‌زبانی تبدیل کرد که در این رشته نامزد جایزه شد. لی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در مجموعه تلویزیونی درام شد، یعنی نخستین باری بود که بازیگری آسیایی این جایزه را برای نقش غیرانگلیسی دریافت کرد.

دمپایی Killer Squid
در ژوئن ۲۰۲۲، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس تأیید شد، و در کنار آن، از سال ۲۰۲۳ یک مجموعهٔ واقع‌نما تحت عنوان بازی مرکب: چالش پخش شد. ساخت فصل دوم در ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شد و انتظار می‌رود در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ پخش شود.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, برند, سینمابازدیدها: 1851
تاریخ انتشار:2 آبان, 1403

دیدگاه خود را بنویسید