یک مدل و اینفلوئنسر با حجاب مراکشی اولین دوشیزه هوش مصنوعی جهان شد. نیویورک پست گزارش داد، این مدل هوش مصنوعی که «کنزا لیلی» نام دارد، پس از کسب این عنوان گفت که در مورد این دستاورد «واقعاً هیجان‌زده» است و در عین حال اذعان داشت که احساساتی مانند انسان‌ها احساس نمی‌کند.
«زن زیبا» اولین کسی است که به عنوان برنده مسابقه جهانی جوایز خلاق هوش مصنوعی در تاریخ ثبت می‌شود. اگرچه متقاضیان زیادی وجود داشت – هزار و پانصد نفر شرکت کننده. او نماینده مراکش بود که خالقش، مریام بسا از کازابلانکا، به طور شبانه‌روزی با طرفدارانش به هفت زبان در ارتباط بود!
علاوه بر عنوان، برنده یک جایزه نقدی خوب به مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار دریافت کرد! پس زیبایی‌ها، بیایید کنار برویم . عصر ملکه‌های مجازی در راه است.
مدل-هوش-مصنوعی

کنزا لیلی

ماجرا از این قرار است یک اینفلوئنسر هوش مصنوعی مراکشی پس از تاج‌گذاری به عنوان «خانم هوش مصنوعی» در سرتاسر جهان خبرساز شد.
نام او کنزا لیلی، یک زن حجابی اهل مراکش است، او در طی مصاحبه‌ای با نیویورک پست گفت که علیرغم اینکه احساسات انسانی ندارد، واقعاً از رسیدن به چنین نقطه عطف مهمی در «حرفه» خود هیجان زده است.
این مسابقه از طریق جوایز خالق هوش مصنوعی Fanvue World به وجود آمد که از سازندگان هوش مصنوعی در سراسر جهان از جمله تأثیرگذار مراکشی لیلی دعوت کرد تا در آن شرکت کنند.

دختر-شایسته
انسان‌هایی که شامل «کارشناسان مسابقه هوش مصنوعی» بودند، افرادی بودند که آشکارا بین شرکت‌کنندگانی که سه نایب قهرمان از جمله لالینا والینای فرانسوی، اولیویا سی از پرتغال، و آخرین اما نه کم‌اهمیت، کنزا لیلی از مراکش پیروز شده بودند، انتخاب و داوری کردند.
آیتانا لوپز، یک اینفلوئنسر خیالی تناسب اندام، به عنوان داور به انسان‌ها ملحق شد که اضافه کرد: «کنزا قوام چهره فوق العاده‌ای و در جزئیاتی مانند دست‌ها، چشم‌ها و لباس کیفیت بالایی داشت. آنچه واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد شخصیت و نحوه او بود.»
ویل موننج، یکی از بنیانگذاران WAICA، گفت: «علاقه جهانی به این اولین جایزه از سوی [WAICAs] باورنکردنی بوده است و جوایز، مکانیزم فوق العاده‌ای برای تجلیل از دستاوردهای خالق، ارتقای استانداردها و شکل دادن آینده‌ای مثبت برای خالق هوش مصنوعی است.»
لیلی نزدیک به دو میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و مدل هوش مصنوعی در حال تولید محتوا در موضوعاتی مانند غذا، فرهنگ، مد، زیبایی و سفر است. او آماده است تا شبانه روز با مخاطبانش تعامل داشته باشد.

ملکه-دیجیتال

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:20 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

7 − سه =