سریال بریجرتون که یکی از موفق‌ترین نمایش‌ها را نتفلیکس دارد، سریالی است که هر فصل به ازدواج و ماجراهای حاشیه‌ای یکی از اعصای خانواده بریجرتون می‌پردازد. می‌توانید از این‌جا بخوانید. بنا بر اعلام گروه تبلیغاتی سریال این‌بار حاشیه ازدواج بندیکت را مشاهده می‌کنیم‌‌. یعنی در فصل آینده سریال موفق بریجرتون یرین ها نقش سوفی بکت را بازی خواهد کرد. همانطور که قبلا اعلام شده بود، فصل ۴ داستان عشق بندیکت (لوک تامپسون) را روایت می‌کند و بر اساس وقایع سومین رمان جولیا کوین «بریجرتون» به نام «پیشنهادی از یک جنتلمن» ساخته می‌شود.

بندیکت
طبق گزارش رسمی سریال، فصل چهارم «بریجرتون» تمرکز خود را بر پسر دوم نامتعارف بندیکت معطوف کرده است. بندیکت، با وجود اینکه برادران بزرگتر و کوچکترش هر دو با هم ازدواج کرده‌اند، تمایلی به حل و فصل ندارد، تا زمانی که در جشن بالماسکه مادرش با یک بانوی نقره‌ای جذاب آشنا می‌شود.
بکت «بانوی نقره‌پوش» است. در رمان او دختر نامشروع یک ارل و یکی از کنیزان اوست. او در خانه پدرش بزرگ شد، اگرچه او هرگز علناً او را به‌عنوان دخترش اعتراف نکرد.
بریجرتون (به انگلیسی: Bridgerton) مینی سریال تلویزیون اینترنتی درام تاریخی ساختهٔ کریس ون دوسن با تهیه کنندگی شاندا رایمز است. فصل اول این سریال به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده بود که مجموعه بازی مرکب این رکورد را شکست.
هشت خواهر و برادر خانواده قدرتمند بریجرتون شامل: آنتونی، بندیکت، کالین، دفنی، الویس، فرنچسکا، گرِگری و هایاسنت در دوره نیابت سلطنت، در جامعه لندن در جستجوی عشق هستند درحالی که توسط دوستان و رقبای خود محاصره شده‌اند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:29 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید