برد پیت و جورج کلونی در یک ویدیوی بریتانیایی GQ با اورال شوروی رانندگی می‌کنند.

فیلم گرگ ها

در ۲۷ سپتامبر، فیلم «گرگ‌ها» با بازی پیت و کلونی اکران می‌شود. در اینجا یک مثال است که مردان می‌توانند پیر شوند و نمادهای اصلی زیبایی زمان باقی بمانند. چنین مواردی در مورد زنان وجود دارد؟

به افتخار اولین نمایش فیلم «گرگ‌ها» مصاحبه و عکس‌هایی از این دو بازیگر منتشر شد.

 

در خلاصه داستان رسمی فیلم Wolfs آمده است: «جرج کلونی نقش یک کارچاق‌کن حرفه‌ای را بازی می‌کند که در شبی برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت سطح بالا استخدام شده است. اما هنگامی‌که کارچاق‌کن دوم (برد پیت) ظاهر می‌شود، این دو گرگ تنها مجبور می‌شوند با هم کار کنند. این دو متوجه می‌شوند که شب آن‌ها قرار نیست عادی باشد و در ادامه به‌گونه‌ای از کنترل‌شان خارج می‌شود. به نحوی که هیچ‌کدام انتظار آن را ندارند.»

برد-پیت-و-جورج-کلونی

چند نکته مهم درباره فیلم وجود دارد. برد پیت و جرج کلونی پس از ۱۶ سال بار دیگر با یکدیگر هم‌بازی شده‌اند؛ تریلر فیلم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به نظر فیلمی با رگه‌های طنز منتظر ماست.
جان واتس کارگردان این فیلم با سابقه ساخت فیلم موفق مرد عنکبوتی و اپل مسئولیت اکران فیلم گرگ‌ها را در داخل آمریکا و سونی پیکچرز هم وظیفه اکران جهانی آن را بر عهده دارد. همچنین برد پیت و جرج کلونی جز بازیگری در مقام تهیه‌کننده این پروژه نیز حضور دارند. فعالیت کردند. ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب ریدل و حسنی ریزو از بازیگران این فیلم هستند.

از عکس‌های دو نفره که به مناسبت اولین نمایش این فیلم منتشر شده لذت ببرید‌‌.

فیلم گرگ ها

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 15516
تاریخ انتشار:25 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید