این بازیگر اکنون به طور فعال در حال تبلیغ فیلم «با ما به پایان می‌رسد» است، جایی که او نقش یک گلفروش و صاحب گل فروشی به نام لیلی بلوم را بازی کرد. به همین دلیل است که لایولی هر بار یک لباس گلدار جدید می‌پوشد، در حالی که به طور همزمان خط جدید محصولات مراقبت از مو خود را تبلیغ می‌کند.
اما در واقع فیلم درباره خشونت خانگی است و لایولی در آن نقش قربانی را بازی می‌کند. با این حال، این موضوع حتی در مصاحبه پیش از نمایش هم مورد بحث قرار نگرفت، جایی که بازیگران، از جمله خود بلیک، همه چیز را مورد بحث قرار دادند: از شغل رویایی خود تا علائم زودیاک.
این بازیگر بلافاصله به ریاکاری و نادیده گرفتن یک مشکل مهم اجتماعی متهم شد. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: «تبلیغ این فیلم سیلی به صورت هر زنی است. سامانتا کارلین، بنیانگذار چالش رهبری زنان در جامعه زنان، حتی رفتار لایولی را «توهین‌آمیز برای افرادی که آسیب‌های عمیقی را تجربه کرده‌اند» خواند و خاطرنشان کرد که «می‌تواند تجربه آن‌ها را بی‌ارزش کند.»
بلیک-لایولی
لایولی این نفرت مجازی را نادیده نگرفت و برای بازسازی خود عجله کرد. او داستانی را در یک شبکه اجتماعی ممنوعه افراطی با آمار خشونت خانگی در ایالات متحده منتشر کرد و پیوندی به یک خط تلفن برای کمک به قربانیان گذاشت.
It Ends with Us یا با ما به پایان می رسد یک فیلم عاشقانه آمریکایی است. فیلم It Ends with Us توسط جاستین بالدونی کارگردانی و کریستی هال است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته کالین هوور در سال ۲۰۱۶ و توسط استودیو Wayfarer و Saks Pictures تهیه شد. بازیگرانی چون بلیک لایولی، جاستین بالدونی، براندون اسکلنار، جنی اسلیت، حسن مینهاج و امی مورتون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند

back-lively

داستان زنی جوان به نام لیلی بلوم (با بازی بلیک لایولی) را روایت می‌کند که دوران کودکی سخت و دردناکی را پشت سر گذاشته است. او تلاش می‌کند تا زندگی جدیدی را در بوستون آغاز کند. لیلی به طور تصادفی با جراح مغز و اعصاب جذابی به نام رایل کینکید (با بازی جاستین بالدونی) آشنا می‌شود و پس از مدتی آن‌ها عمیقاً عاشق یکدیگر می‌شوند. اما زمانی که لیلی شروع به دیدن جنبه‌هایی از رایل می‌کند که او را به یاد رابطه والدینش می‌اندازد، همه چیز تغییر می‌کند و لیلی باید با واقعیت‌های جدیدی روبرو شود.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 15695
تاریخ انتشار:27 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید