محصولات جدید Chanel صرفاً یک بمب تکنولوژیکیست که کل صنعت را متحول خواهد کرد. ساعت-هدفون یا گوشی-ساعت! هنوز نامی برای این محصول وجود ندارد. اما همه چیز شگفت‌انگیز است.

این خانه مد ساعت‌های افسانه‌ای پرمیر خود را با سابقه ۴۰ ساله به‌عنوان مبنایی در نظر گرفت. ادعا شده «فناوری‌های صوتی پیشرفته» توسط هدفون، که صدای آن به طور طبیعی روی یک سیم تنظیم می‌شود. میکروفون هم روی سیم است. همین‌طور ساعت زمان‌هایی را نشان می‌دهد که برای باز کردن بند کفش‌هایتان و پیدا کردن محل قرار دادن گوشی‌تان لازم خواهد بود.

هدفون-جدید-شانل

این محصول در نسخه‌های محدود و در بوتیک‌های منتخب موجود خواهد بود. قیمتش تقریباً ۱۵ هزار یورو است و لیلی-رز دپ برای تبلیغات قرارداد بسته است.

این واقعیت که ساعت گردنبند Première با یک جفت هدفون سیمی به جای هدفون‌های بی‌سیم ارائه می‌شود، فناوری پایین اما کاربردی است، زیرا باتری‌های قابل شارژ پوسته پوسته را از بین می‌برد، که به طور اجتناب ناپذیری عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. نکته مهم این است که کابل گوشی در گردنبند حلقه می‌زند و قابل جدا شدن است، به این معنی که Première Sound می‌تواند به یک ساعت گردنبند تبدیل شود.

این هدفون دارای دیافراگم مسطح ۶میلی‌متری و درایورهای دینامیکی با پوشش ۱۱میلی‌متری بریلیوم با پاسخ فرکانسی ۲۰هرتز تا ۲۰کیلوهرتز است، بنابراین خیلی ضعیف نیست. خود سیم دارای یک کنترل از راه دور برای کنترل صدا، پخش/مکث، پاسخ دادن/قطع کردن و پرش به جلو و پرش به عقب و همچنین یک میکروفون برای برقراری تماس است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوری, تکنولوژیبرچسب‌ها: , بازدیدها: 21243
تاریخ انتشار:5 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید