سه کمپین جدید پاییزی که در رقابت خوبی با هم به سر می‌برند. را مرور کنیم. از بازیگر محبوب «گامبی وزیر» شروع کنیم. آنیا تیلور جوی با جواهرات Tiffany & Co برای Vogue Hong Kong ژست می‌گیرد.

سفیر مزون چند قیافه داشت که طرح‌های نمادین جواهرساز ژان شلمبرژ را به نمایش می‌گذاشت، از جمله گردنبند برگ‌ها، حلقه بخیه‌ها، گردنبند و دستبند دست‌ها و دستبند روبانی.

آنیا-تیفانی

آنیا همچنین قطعاتی از مجموعه Blue Book ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد: گردنبند، انگشتر و گوشواره تیفانی سلست، و همچنین گردنبند Jean Schlumberger اثر Tiffany Daisy با گیره‌های گوش V شکل.

روح عطر افسانه‌ای

مارگو-رابی

مارگو رابی بازیگر استرالیایی به چهره جدید عطر Chanel N°5 تبدیل شده است. در عین حال، این ستاره برای مدت طولانی از سال ۲۰۱۸ با برند مد فرانسوی همکاری می‌کند.

این انتخاب مظهر ظرافت و حس مدرن است که کاملاً با روح عطر افسانه‌ای مطابقت دارد.

من معتقدم Chanel N°5 یکی از مهم‌ترین عطرهای دنیاست. این باورنکردنی است که بخشی از آن باشید. در طول سالیان عمر این عطر، زنان بسیاری از آن استفاده کرده‌اند.

زیر و روی طبیعت با لوسی هیل

ویکند-مکس

با جدیدترین همکاری لوسی هیل و «ویکند مکس مارا» آماده باشید تا وارد جاده شوید. مجموعه Joy Road فضای آزاد یک سفر جاده‌ای با پیچ و تاب غربی را به تصویر می‌کشد.

این بازیگر متولد ممفیس، تنسی، به ریشه‌های جنوبی خود، ژاکت‌های ژاکارد پشمی، ژاکت‌های بمب افکن، دامن‌های حاشیه‌دار و پیراهن‌ها پایبند بود. این پالت دارای سایه‌های خنثی است که با سبز و قرمز پررنگ تکمیل می‌شود.

لوسی الهام‌بخش این همکاری را اینگونه توضیح می‌دهد: «برای من، کل مجموعه در مورد بازگشت به ریشه‌هایم، حضور در طبیعت و در آغوش گرفتن آن چیزی است که امروز هستم.»

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , , , بازدیدها: 10652
تاریخ انتشار:17 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید