می‌گویند یک عروسی دیگر مانده! در اواخر جشن عروسی هند (اگر همه چیز را از دست دادید، پخش از اینجا شروع می شود) در مورد محل زندگی همسران جوان آنانت و رادیکا آمبانی صحبت خواهیم کرد. در همان مکانی که بقیه اعضای خانواده هستند.

خانه‌-آمبانی‌ها

همه چیزهایی را که در مورد خانه‌های شخصی لوکس می‌دانید فراموش کنید، اینجا آنتیلیا است – تاج جواهر مجموعه آمبانی و یکی از گران‌ترین اقامتگاه‌های خصوصی جهان (پس از کاخ باکینگهام در رتبه دوم قرار دارد)، که نامش از جزیره ارواح برگرفته از نمودارهای دریایی قرن پانزدهم گرفته شده است. در مورد این املاک اما هیچ چیز شبح وار نیست، همه چیز فراتر از مادی است. به گفته منابع مختلف، موکش آمبانی به گفته منابع مختلف از یک تا دو میلیارد دلار آمریکا برای ساخت یک آسمان خراش ۲۷طبقه به ارتفاع ۱۷۳متر در بمبئی هزینه کرده است.

خانه‌-آمبانی‌ها

محل اقامت، البته نه از زاغه‌ها بالا می‌رود: Antilia در گران ترین منطقه شهر واقع شده است.

خانه‌-آمبانی‌ها

دفتر معماری شیکاگو Perkins and Will مسئول طراحی عمارت بود و شرکت استرالیایی Leighton Holdings مسئولیت ساخت را بر عهده داشت. همه چیز فراهم است: یک گاراژ شش طبقه برای ۱۶۸خودرو با تعمیرگاه خودروی خود، بالگرد و نوازش‌های مختلف در قالب سینمای اختصاصی، رستوران، سالن زیبایی، مرکز آبگرم با یک اتاق برفی، سه استخر، سالن‌های ورزشی و یک. استودیو رقص، سالن رقص، تراس با باغ و احتمالاً انباری برای جواهرات و ساعت. حتی معبد خودش را هم دارد. همه این‌ها توسط تیمی متشکل از ۶۰۰نفر که توسط متخصصانی از هتل‌های زنجیره‌ای Oberoi آموزش دیده‌اند (با توجه به اینکه Antilia اساساً به عنوان یک هتل لوکس عمل می‌کند کاملاً منطقی است) خدمات ارائه می‌دهد.

خانه‌-آمبانی‌ها

قسمت مسکونی خود چندین طبقه بالا را اشغال می‌کند. نیتا آمبانی در مصاحبه‌ای با Vanity Fair در سال ۲۰۱۳، زمانی که خانواده به تازگی به آسمان خراش خود نقل مکان کرده بودند، توضیح داد: «ما خانه را در بالای صفحه قرار دادیم زیرا خورشید می‌خواستیم. این یک خانه مدرن است، اما با قلب هندی.» یک استثنا برای مجله است.

خانه‌-آمبانی‌ها

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 11180
تاریخ انتشار:21 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید