در نهایت، یک خبر خوب برای طرفداران فرندز Friends: به مناسبت سی‌امین سالگرد سیت‌کام، حراجی برگزار می‌شود که در آن می‌توانید مبل نارنجی افسانه‌ای و دیگر وسایل این مجموعه را خریداری کنید.

مبلمان-نارنجی
اما البته این یکی از کپی‌های بازیگران در حال نوشیدن قهوه در Central Perk نیست، بلکه یک کپی دقیق بر اساس نسخه اصلی آرشیو برادران وارنر است. برای ۲_۳ هزار دلار شما شانس دریافت آن را دارید.
متأسفانه، به دلایل واضح، گردهمایی مجدد شش دوست باشکوه دیگر امکان پذیر نیست، بنابراین فکر می‌کنم در این حراجی‌ها، اقلام خیلی سریع فروش برود.
ما ترجیح می‌دهیم نگاه دقیق‌تری به کت بلند آبی فیبی بافی بیندازیم. اتفاقاً این یک بازتولید نیست، بلکه یک دارایی واقعی از فیلمبرداری سریال است.

کت بلند آبی فیبی
کت بلندی که فیبی بافی در نمایش محبوب دوستان (تلویزیون برادران وارنر، ۱۹۹۴_۲۰۰۴) پوشیده بود.
کت جین آبی دارای خز مصنوعی در هر سرآستین و یقه، دو جیب جلو، گل‌دوزی شده با چاپ ژاپنی در لبه و سرآستین، و همچنین آستر داخلی طرح‌دار است. هیچ اندازه یا برچسبی وجود ندارد.

کت-آبی-فیبی
فیبی را می‌توان با پوشیدن این کت در چندین قسمت از جمله فصل ۷، اپیزود ۱۸ با عنوان “The One With Joey’s Award” در صحنه‌ای دید که در محل کار به دیدن مونیکا می‌رود و از قرار عاطفی خود به او می‌گوید. مونیکا کمی حسود می‌شود، زیرا پس از ازدواج او و چندلر، دیگر هرگز آن هیجان دوست پسر جدید را تجربه نخواهد کرد.

فیبی
همراه با این لباس یک گواهی اصالت اصلی صادر شده توسط شرکت برادران وارنر دیسکاوری جهانی بایگانی و خدمات نگهداری است.
این یک آیتم اصلی است که در ارتباط با تولید دوستان استفاده می‌شود. این فیلم توسط جولینز از طرف برادران وارنر در دسترس قرار گرفته است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینما, لباسبرچسب‌ها: , بازدیدها: 6096
تاریخ انتشار:8 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید