امروز در مورد کمد لباس پایه صحبت خواهیم کرد. همه باید چند آیتم ساده در کمد داشته باشند. پیراهن سفید، شلوار مشکی، کت ترنچ و غیره. اما من و تو می‌دانیم که اینطور نیست! بیایید بفهمیم که چرا هر کس باید کمد لباس اصلی خود را داشته باشد.

سبک زندگی شما کمد لباس شماست

هر یک از ما نیازها و برنامه.های روزانه متفاوتی داریم. به عنوان مثال، اگر در دفتری با کد لباس کار می‌کنید، کمد لباس اصلی شما اقلام رسمی‌تری دارد: بلوز، دامن کلاسیک و شلوار. و اگر شما یک شغل آزاد یا یک مادر در مرخصی زایمان هستید، به چیزهای راحت و کاربردی نیاز دارید. لباس شما باید متناسب با سبک زندگی شما باشد تا هر روز احساس راحتی و راحتی داشته باشید.

ترجیحات و سبک شخصی

کمد لباس شما باید سبک شخصی شما را منعکس کند. اگر عاشق رنگ‌های روشن هستید، پس چرا به پیراهن سفید و شلوار مشکی نیاز دارید؟ بگذارید چیزهای اساسی باشد، اما در رنگ مورد علاقه شما یا با عناصری که دوست دارید. به عنوان مثال، اگر عاشق استایل بوهو هستید، لباس‌های سبک‌وکت‌های حاشیه‌دار را به پایه اضافه کنید. مهم است که هر موردی برای شما شادی ایجاد کند و شخصیت شما را منعکس کند.

استایل-شخصی
آب و هوا و فصلی

آب و هوایی که در آن زندگی می کنید را فراموش نکنید. اگر در تمام طول سال گرم است، بعید است به ژاکت های گرم و ژاکت های پایین نیاز داشته باشید. و اگر در بیشتر ایام سال هوا سرد است، اصول اولیه شما شامل ژاکت‌ها و ژاکت‌های گرم است. کمد لباس خود را با شرایط آب‌وهوایی تطبیق دهید تا همیشه احساس راحتی کنید.

نوع فیگور و راحتی

همه ما متفاوت هستیم و هر کدام از ما ویژگی‌های اندام و بدن خود را داریم. موارد اساسی شما باید نقاط قوت شما را برجسته کرده و نقاط ضعف شما را پنهان کنند. اگر در سبک خاصی از شلوار یا دامن احساس راحتی می‌کنید، آن‌ها را جزء اصلی در کمد لباس خود قرار دهید. پس از همه، چیز اصلی راحتی و اعتماد به نفس شما است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 6365
تاریخ انتشار:11 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید