اگر در تعطیلات هم آرامش در کنار دریا و هم فضای شهر را می‌خواهید، دبی ۱۰۰٪ محبوب است. علاوه بر این، می‌توانید با پرواز مستقیم به اینجا پرواز کنید.

اولین برداشت از دبی شهری از آینده است. فقط به برج خلیفه بلندترین برج جهان در جهان نگاه کنید. با این حال، بهتر است پانورامای شهر را از عرشه مشاهده Sky View تحسین کنید. کاملاً شیشه‌ای است و دارای مناطقی با کف شفاف و راهرویی بین دو طبقه است که می‌توانید در امتداد آن سوار شوید. نه چندان دور از برج خلیفه یک فواره آوازخوان بزرگ وجود دارد. قطعاً نمی.توانید آن را از دست بدهید.

برج خلیفه

برج خلیفه

مکان آینده‌نگرانه دیگر موزه آینده در ساختمانی به شکل حلقه با خط عربی است. به محض ورود به داخل، گویی خود را در یک ماشین زمان می بینید و ۵۰ سال به آینده منتقل می‌شوید. به دنیای ربات‌ها و سفینه‌های فضایی.

جزیره مصنوعی نخل جمیرا

جزیره مصنوعی نخل جمیرا

جزیره مصنوعی نخل جمیرا یکی دیگر از نمادهای دبی است. جای تعجب نیست که هتل معروف آتلانتیس The Palm با یک پارک آبی و یک آکواریوم در داخل اینجا واقع شده است. حتی لوکس‌تر و مدرن‌تر آتلانتیس رویال نیز در این جزیره واقع شده است. به طور کلی، دبی دارای مجموعه عظیمی از هتل‌هاست – از بولگاری نفیس و پارک حیات سنتی گرفته تا هتل ماریوت مارکیز.

هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس

به هر حال، بسیاری از هتل‌ها فقط صبحانه ارائه می‌دهند که راحت است، زیرا در دبی می‌توانید رستوران‌هایی با هر سلیقه‌ای پیدا کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید غذاهای خاورمیانه را در مکان زیبای Enigma امتحان کنید و برای غذاهای دریایی به Secret Garden by VII بروید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید یک میان وعده را در مؤسسات زنجیره‌ای آشنا یا در فودکورت‌ها در مراکز خرید میل کنید. شما قطعاً برای خرید به انرژی نیاز خواهید داشت. در مرکز خرید بزرگ امارات می‌توانید تمام برندهای جهان را پیدا کنید. اما فراموش نکنید، برای این سفر باید پول کافی داشته باشید. اگر دلتان می‌خواست صرفه‌جویی کنید و باز به همان اندازه خوش بگذرانید. شما را با قشم زیبا آشنا می‌کنیم.

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات

جزیرهٔ قِشم، یکی از جزایر خلیج فارس است که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیرهٔ ایران و خاورمیانه در استان هرمزگان قرار دارد. از نقاط دیدنی این جزیره: جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی، خلیج فارس، درهٔ ستاره‌ها، جزایر ناز، و غار نمکدان است.

یکی‌ از بهترین طبیعت‌ها و پوشش‌های گیاهی را در قشم تجربه می‌کنید. شاید باور نکنید اما قشم کشف‌کردنیست. دره ستارگان قشم، از بی‌نظیرترین جاهایی است که می‌توانید آن را ببینید اما نه به‌اندازه جنگل حرا.

جنگل‌های حرا

جنگل‌های حرا

یکی از خاص‌ترین پدیده‌های طبیعی و مکان های دیدنی قشم و نه تنها قشم بلکه ایران، جنگل حرا است. درختان رویایی جنگل‌های حرا در آب‌های شور دریا رشد کرده‌اند. ریشه‌های درهم‌تنیده درختان، طبیعت جانبخش و حیوانات بومی. از این بهتر چه می‌خواهید؟

از این هم ارزان‌تر؟ در اتاق بمانید و کتاب بخوانید. کتاب خواندن سفری است ارزان که گران‌بهاترین تجربه‌ها را به ما می‌دهد. تابستان خود‌ را آن‌چنانی شروع کنید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 6076
تاریخ انتشار:31 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

3 × چهار =