یکی از غیرمعمول‌ترین رستوران‌های جهان در لیننس نروژ در انتظار شماست. برای لذت بردن از غذا، باید تا عمق ۵.۵ متری فرود بیایید، جایی که پنجره‌های پانوراما فرصت نادری را برای مشاهده اکوسیستم آب‌های یخی اقیانوس اطلس شمالی فراهم می‌کند.

با حساسیت به محیط طراحی شده است. با گذشت زمان، آندر (Under) ساختمان بخشی از سیستم دریایی خواهد شد: دیوارهای بتنی خشن به عنوان یک صخره مصنوعی عمل می‌کند.

لیننس نروژ

این رستوران در ۸۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی Kristiansand Kjevik قرار دارد که می‌توانید از آنجا با ماشین شخصی یا با رزرو ترانسفر قایق به آنجا بروید. این مجموعه به خودی خود آنقدر هزینه نخواهد داشت: ۱۸۰ دلار برای یک شام ۱۰_۱۲ دوره یا ۱۱۰ دلار برای ۶وعده در طول روز.

این رستوران باشکوه Under که در پنج متری زیر سطح دریا قرار دارد، تجربه غذاخوری را ارائه می‌دهد که بسیار متفاوت از هر رستوران دیگری در جهان است. اگر علاقه‌مند به بازدید از این رستوران نوساز هستید، در اینجا چیزی است که می‌توانید از غذا خوردن در اعماق دریا انتظار داشته باشید.
اگر این ساختمان کاملاً از مناظر زیبای زیر آب خود دور می‌شد، داشتن یک رستوران زیر آب چندان فایده‌ای نخواهد داشت. خوشبختانه Under یک دیوار پشتی شیشه‌ای عظیم دارد که به مهمانانش اجازه می دهد در حین غذا خوردن به دریای آبی عمیق خیره شوند.
با استفاده از نور مصنوعی، رستوران می‌تواند پلانکتون‌ها را به ساختمان نزدیک کند که به نوبه خود مجموعه‌های بزرگی از ماهی‌های عجیب و غریب دیگر را به ارمغان می ‌آورد. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان هنگام صرف غذا، دیدی از انواع شگفت‌انگیز زندگی زیر آب که در این منطقه وجود دارد، دارند.
جدا از منظره فوق‌العاده، بلکه غذاها نیز باورنکردنیست. این به لطف منوی متنوعی است که فقط بهترین غذاهای محلی را شامل می‌شود. بدیهی است که نه تنها مجموعه بزرگی از غذاهای دریایی موجود است، بلکه مجموعه‌ای از گوسفندان وحشی و پرندگان دریایی مختلف را نیز ارائه می‌دهد که همگی به طور طبیعی در مناطق اطراف مانند کریستیانسند یافت می‌شوند.

رستوران-زیر-آب

تمام آیتم‌های منو زیر نظر سرآشپز مشهور جهان نیکولای الیتسگارد پدرسن تهیه می‌شود، بنابراین بی‌شک همه این رستوران دیدنی را با شکم پر و لبخند بر لب ترک خواهند کرد.

اگر مسافر آن‌جا شدید و غذا میل کردید ما را هم در جریان بگذارید.

لیننس نروژ

 

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:31 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید