تابستان به ایبیزا، کاپری و سنت تروپز فرار می‌کند: هابلوت برای راه اندازی سه نسخه ویژه به مدیترانه می رسد. سنت تروپز، ایبیزا یا کاپری؟

تابستان امسال، از سواحل مورد علاقه خود لذت ببرید و از لوازم جانبی عالی استفاده کنید، بوتیک کلاسیک فیوژن آئروفیوژن کاپری، کرونوگراف سرامیک آبی ایبیزا یا بوتیک بیگ بنگ یونیکو سنت تروپز برای تعطیلات رویایی تابستان مناسب هستند.

این سه ساعت با نسخه محدود که از سرامیک Hublot ساخته شده‌اند، از سه مقصد مهمانی افسانه‌ای الهام می‌گیرند، جایی که Hublot برای تابستان با بوتیک‌های پاپ آپ خود فروشگاهی را راه‌اندازی می‌کند. بنابراین، چه در حال غواصی در آب‌های آبی عمیق ایبیزا، چه در زیر آسمان آبی ساحل پامپلونه باشید، یا در آب‌های فیروزه‌ای نورانی گروتا آزورا مسحور شوید، این محصولات به شما پیشنهاد می‌شود.

هوبلو سنت تروپز را دوست دارد

ساعت Hublot Big Bang Unico St-Tropez Boutique یک نسخه محدود از 30 قطعه است که رنگ‌های ساحل تاهیتی و پامپلون را تداعی می‌کند. بوتیک Hublot بین Place des Lices و Port de St-Tropez واقع شده است و فقط کمی از برج ناقوس نمادین اخر و سینا که مشرف به بندر است فاصله دارد. جنبش تولید UNICO V2 بر روی یاقوت کبود پشت قاب Big Bang Unico نمایش داده شده است. کالیبر HUB1280 دارای طراحی باریک تر، معماری بازسازی شده، مونتاژ آسان تر و دید و عملکرد، بهبود یافته است. قاب سرامیکی، بند لاستیکی آستردار، شاخص‌ها، اعداد و عقربه‌ها همگی به رنگ آبی فیروزه‌ای هستند که با بدنه سرامیکی مشکی میکروبلاست شده، متضاد هستند.

ساعت-تابستانی-هابلوت

هوبلو عاشق ایبیزا است

تجلیل از روح جشن بوهمی ایبیزا با یک نسخه محدود از 50 قطعه در رنگی که بازتاب دیوارهای سفید جزیره و آبی عمیق افق است. بوتیک Hublot از سال 2019 لنگر خود را در جزیره White Island Port Esportiu Marina پرتاب کرده است. برای جشن تابستان و بوتیک Ibiza خود، Hublot از مواد مورد علاقه خود یعنی سرامیک رنگی با کرنوگراف آبی مغناطیسی استقبال می‌کند. Classic Fusion Aerofusion Chronograph Chronograph Blue Ceramic Blue  بوتیک ایبیزا با قطر 45 میلی‌متر، با قاب سرامیکی آبی تیره، حرکت کرنوگراف خود سیم پیچ HUB1155 و ذخیره انرژی 42 ساعته، مملو از آبی‌های پر جنب و جوش جزیره، از دریاهای عمیق تا آسمان شب آن است. بند تمساح آبی آن با دوخت سفید و یک نوار سفید تنظیم شده است که کنتراست قابل توجهی با تیتانیوم تزئین شده تاج، و پیچ‌های H شکل ایجاد می‌کند.

خلاقیت-در-هوبلو

هوبلو دلباخته کاپری است

آب‌های فیروزه‌ای جادویی Grotta Azzurra و کنتراست خاکستری تیره، الهام‌بخش یک نسخه محدود از 50 قطعه است که شیفتگی این غار دریایی منحصر به فرد را تداعی می‌کند. Hublot بوتیک خود را در سال 2016 در مرکز معتبرترین خیابان جزیره، در ویلا مالاپارته، با منظره ای از Faraglioni و آب‌های خلیج کاپری را راه اندازی کرد. چه از ساحل در La Fontelina لذت ببرید، چه از غروب آفتاب و شام در Il Riccio، سرامیک سیاه و فیروزه‌ای کلاسیک فیوژن آئروفیوژن کرونوگراف سرامیک کاپری بوتیک روز و شب شما را به مدت 42 ساعت بدون وقفه همراهی می‌کند. این قطعه با قطر 45 میلی متر، با بند لاستیکی آبی فیروزه‌ای و مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری، شما را به شیرجه رفتن در تابستان کاپری دعوت می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 141
تاریخ انتشار:3 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هشت − شش =