هیچ‌یک تصمیم دارد، جهانگردی فرهنگی خود را گسترش دهد. ارزیابی و پژوهشی درباره رفتار مردم و عاداتشان کسب کنند. تا در کنار هم جهان کوچکی از مردم‌شناسی را تجربه کنیم. عادت‌های اجتماعی از شرایط اجتماع، تاریخچه فرهنگی، جایگاه جغرافیایی و خواسته جمعی می‌آید. بنابراین هر کشوری دارای عادات اقلیمیست. با انگلیسی‌ها شروع کردیم و بعد مکزیکی‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و حالا نوبت به آلمانی‌هاست.
هر ملتی عادات و سنت‌های خاص خود را دارد. ساکنان آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مردم-آلمان
آلمانی‌ها خیلی دیر تشکیل خانواده می‌دهند. مردم اینجا بعد از سی سالگی ازدواج می‌کنند. نه تنها یک مرد، بلکه یک زن نیز می‌تواند ابتکار عمل را به دست بگیرد و پیشنهاد بدهد. روز سنتی این روز ۲۹ فوریه است (که همانطور که می‌دانید هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد).

سنن-مردم-المان
یکی از سنت‌های مرتبط با عروسی، به اصطلاح پولترن، روز قبل از جشن است. یک شام با تعداد زیادی مهمان برگزار می‌شود، همه چیز شکستنی می‌آورند (به جز آینه). بعد از شام، همه به حیاط می‌روند و ظرف‌ها را می‌شکنند و عروس و داماد همه را تمیز می‌کنند.

آداب-مردم-المان
بسیاری از مردم کشورها عادت دارند در شب سال نو یک فیلم را تماشا کنند. آلمان نیز نسخه مخصوص به خود را از “Irony of Fate” دارد. این یک شام برای یک است، فیلمی کوتاه که در اوایل دهه ۱۹۶۰ ساخته شد. شخصیت اصلی، یک خانم مسن، چهار دوست را به سالگرد خود دعوت کرد و فراموش کرد که آن‌ها دیگر زنده نیستند. برای اینکه مهماندار ناراحت نشود، ساقی نقش مهمانان را می‌گیرد و به نوبه خود مانند هر یک از آن‌ها لباس می‌پوشد.
شروع سال تحصیلی در آلمان معمولا با Die Schultüte همراه است، کیسه بزرگی که پر از شیرینی است. برای شیرین کردن شروع فصل مدرسه به دانش آموزان داده می‌شود.

مردم-آلمان
وقت‌شناسی، کارآمدی و حفظ فاصله در ارتباطات، کلیشه‌هایی هستند که اغلب درست از آب در می‌آیند. آلمانی‌ها واقعاً سعی می‌کنند در کار خود دقیق باشند، کار خود را با وجدان انجام دهند و تمایلی به آشنایی در ارتباطات ندارند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , بازدیدها: 2439
تاریخ انتشار:8 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید