شاید فکر کنید، شیک‌پوشی فقط به پوشیدن لباس‌هاست. بله! اما مرحله پیش از خوش پوشی نگه‌داشتن لباس و مرحله قبل‌ترش کمد لباس است. چگونه کمد لباس خود را برای فصل جدید آماده کنیم؟ اگر این برای شما هم مهم است؛ پس بفرمایید.

قبل از اینکه همه کفش‌های تابستانی خود را کنار بگذارید، باید آن‌ها را مرتب کنید. کفش‌های خود را با احتیاط از گرد و غبار و کثیفی تمیز کنید، بندها را بشویید (در صورت وجود) و از یک محصول مخصوص (در صورت لزوم) استفاده کنید. کفش‌ها را در جای مخصوص یا جعبه خودشان راحت‌تر می‌توانید حفظ کنید. اگر کفش شما چرم است فراموش نکنید، رسیدگی به آن برای ترک برنداشتن از مهم‌ترین مراقبت‌هاست.

فراموش نکنید لوازم جانبی خود را مرتب کنید. بسیاری از تاریخ تابستان را می‌توان با خیال راحت تا فصل بعدی کنار گذاشت، اما برخی از موارد نیمه فصل را تا هوای سرد کنار بگذارید. یک نکته کوچک را به‌یاد داشته باشید که با استفاده از خوشبوکننده می‌توانید بوی خوشی را به کمد بدهید.

تابستانی‌ترین چیزها را بردارید، برای مثال، مطمئناً در پاییز به لباس‌های خیلی کوتاه نیاز نخواهید داشت. قبل از اینکه همه چیز را کنار بگذارید، حتماً وسایل را بشویید و اتو کنید. لباس‌ها نباید نامرتب جمع‌آوری شود.

اگر در این فصل حتی یک بار بلوز نپوشیده‌اید و چند بار به این فکر کرده‌اید که شلوار قدیمی خود را دور بیندازید، اما این‌کار را نکرده‌اید، پس ظاهراً این چیزهای «شما» نیست، می‌توان آن‌ها را فروخت، به دوستان داد یا به خیریه اهدا کرد.

در ابتدای فصل تهیه لیستی از آنچه قرار است بخرید بسیار مفید است. این رویکرد کمد لباس شما را سیستماتیک می‌کند و شما را از خریدهای خودجوش محافظت می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 13751
تاریخ انتشار:21 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید