دستیار شخصی متیو پری به قتل عمد در قتل این بازیگر اعتراف کرد. کنت ایواماسا ۵۹ ساله، که سال‌ها با ستاره سریال فرندز کار می‌کرد، دوز کشنده کتامین را تجویز کرد. چند ساعت بعد قلب چندلر ایستاد و در استخر خودش غرق شد.
۵ روز قبل از فاجعه، دستیار ۲۷ تزریق کتامین به رئیسش داد. بنابراین، مقدار آرام‌بخشی که معمولاً به بیماران تحت بیهوشی عمومی تجویز می‌شد، در خون پری یافت شد.
متیو در پایان عمر خود به قدری به کتامین علاقه داشت که قصد داشت یک کسب‌وکار برای فروش آن باز کند تا دیگران بتوانند اثرات آن را تجربه کنند.
پلیس در جریان تحقیقات به دنبال یک شبکه زیرزمینی قاچاق مواد مخدر قرار گرفت. دو دلال بازداشت شدند: جاسوین سانگا که در مهمانی ملقب به «ملکه کتامین» بود و دوست این بازیگر، کارگردان هالیوود اریک فلمینگ. آن‌ها به همراه دستیار ستاره مواد مخدر را به داخل خانه قاچاق کردند.
این سه نفر با ۱۵ تا ۲۵ سال زندان روبرو هستند.

متیو پری

متیو پری ستاره سریال فرندز

همچنین دو پزشک که دارو را تهیه کرده و از اعتیاد پری سود برده بودند، بازداشت شدند.
در پاییز ۲۰۲۳، آن‌ها ۲۰ ویال کتامین (که باعث مصرف بیش از حد او شد) به مبلغ ۵۵۰۰۰ دلار به صورت نقدی فروختند. در همان زمان، آن‌ها در مکاتبات شخصی بازیگر را به تمسخر گرفتند: «من تعجب می‌کنم که این احمق هنوز چقدر حاضر است به ما پول بدهد؟» برای یک آمپول با پری آن‌ها ۲۰۰۰ دلار درخواست کردند، اگرچه هزینه آن تنها ۱۲ بود. پزشکان بدون توجه به افزایش فشار، موادی به متیو تزریق کردند. پس از مرگ او، آن‌ها شروع به جعل اسناد پزشکی برای پوشاندن ردپای خود کردند. آن‌ها به اتهام توطئه برای توزیع غیرقانونی کتامین با محکومیت ۱۰ سال تا ابد روبرو هستند.
متیو پری آرزو داشت فیلمی درباره زندگی او ساخته شود. و به نظر می‌رسد که این یک درام جنایی خواهد بود.
در نتیجه پنج نفر در خصوص مرگ متیو پری برای رساندن مواد مخدر به او بازداشت شده‌اند.
پس این پنج نفر شامل دستیار شخصی او ، دو پزشک و یک زن که معروف به ملکه کتامین است و طبق اعلام دستگاه قضایی آمریکا، این افراد بخشی از یک شبکه زیرزمینی مجرمانه‌ی گسترده هستند که کتامین را برای متیو پری و سایرین تهیه می‌کرده‌اند.
دستگاه قضایی آمریکا هم اعلام کرده این متهمان از اعتیاد متیو پری برای بهره خودشان، استفاده کرده‌اند.
متیو لانگفورد پری بازیگر آمریکایی-کانادایی بود. او از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در نقش چندلر بینگ در مجموعه تلویزیونی فرندز محصول شبکهٔ ان‌بی‌سی بازی کرد. او برای این نقش برنده جایزه انجمن بازیگران فیلم شد. پری همچنین در مجموعهٔ کمدی الی مک‌بل (۲۰۰۲) حضور یافت و برای نقش‌آفرینی در مجموعهٔ بال غربی (۲۰۰۳) و داستان ران کلارک (۲۰۰۶) نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد. پری همچنین نقش اصلی فیلم‌های هجوم احمق‌ها (۱۹۹۷)، همه نه یارد (۲۰۰۰)، در خدمت سارا (۲۰۰۲)، همه ده یارد (۲۰۰۵) و دوباره ۱۷ (۲۰۰۹) را بازی کرد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:27 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید