هوگو باس تصمیم گرفت که از برندهای دیگر پیروی نکند و به جای بت کره‌ای، دیوید بکهام محبوب را به‌عنوان سفیر خود استخدام کرد.

این ورزشکار قراردادی چند ساله با این برند امضا کرد که طبق آن به طور مرتب در کمپین‌های تبلیغاتی شرکت خواهد کرد.

اولین کار او کمپین «رئیس خودت باش» بود که در آن چندین ستاره دیگر شرکت کردند: نائومی کمبل، ژیزل بوندشن، متئو برتینی و دیگران.

دیوید بکهام، نماد جهانی سبک، وارد یک شراکت پیشگامانه با هوگو باس شده است. این همکاری که اولین در نوع خود برای لباس‌های مردانه BOSS است، نشان‌دهبنده بازگشت پیروزمندانه بکهام به دنیای مد پس از حضور موفق قبلی او با برند بریتانیایی Kent & Curwen است.

همکاری چند ساله طراحی به طور یکپارچه سبک امضای بکهام را با تعهد BOSS به برتری، کیفیت و طراحی یکپارچه خواهد کرد. هدف این مشارکت ارائه طرح‌های نوآورانه و قانع‌کننده است که با مخاطبان جهانی طنین‌انداز می‌شود و ارزش‌های زیبایی‌شناختی مشترک بکهام و BOSS را منعکس می‌کند.

در فصول آینده، بکهام از اعتبار سبک مادام‌العمر خود برای تصور و طراحی مجموعه‌های کپسولی و فصلی استفاده خواهد کرد. از مراحل اولیه فرآیند خلاقیت تا محصول نهایی، تأثیر بکهام در سراسر جهان مشهود خواهد بود.

بکهام می‌گوید:

«در سال‌های اخیر می‌خواستم زمان بیشتری را روی طراحی و مد سرمایه‌گذاری کنم، اما می‌خواستم مطمئن شوم که با یک برند و تیمی کار می‌کنم که بتواند چیزی واقعاً جهانی و معنادار ارائه دهد. من تا کنون از کار با Boss واقعا لذت برده‌ام و تحت تأثیر جاه طلبی، خلاقیت و کمال بودن تیم قرار گرفته‌ام» او ادامه می‌دهد: «من مشتاقانه منتظر هستم تا آنچه را که تاکنون روی آن کار کرده‌ایم، از جمله کمپین پاییز/زمستان ۲۰۲۴ که اولین گام در همکاری بلندمدت ما است، به اشتراک بگذارم.»

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:7 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید