اگر شما هم عاشق حاشیه هستید؛ پس دوست خوب مایید. به لطف ورزشکاران کاریزماتیک، تیراندازی با تپانچه در این المپیک مورد توجه غیرعادی قرار گرفته است. و اگر کیم یجی با هاله‌ای سرد و فیلی که دخترش قبل از مسابقه داده بود، قبلاً در میم‌ها به تهدیدی برای جان ویک تبدیل شده است، یوسف دیکچ از ترکیه که مدال نقره را نیز از آن خود کرد، با حرفه‌ای‌گری آرام خود همه را مجذوب خود کرد. . بدون تجهیزات و حفاظت! انگار خسته از سر کار بیرون آمده بود و به راهزنانی برخورد کرد که باید به خاطر امنیت شهر عزیزش سر جایشان بگذارند.

یوسف دیکچ

یوسف دیکچ

مجسمه شناگر

توماس چکون (Thomas Ceccon) شناگر ایتالیایی با ظاهری شبیه مجسمه‌های قرون وسطی و الهه زیبایی، عنوان اول خبرها را یک تنه درو کرده است. نه تنها به دلیل مهارت‌های برجسته ورزشی‌اش بلکه به خاطر جذابیت چهره و اندامش نیز مورد توجه قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد خانه‌های مد چهره جدید خوبی را پیدا کرده‌اند که رقابتی تازه را شروع کنند.
حضور او در المپیک پاریس توجه بسیاری را به خود جلب کرده و او را به یکی از چهره‌های محبوب در دنیای ورزش تبدیل کرده است.
چکون ۲۳ ساله با ترکیبی از استعداد ورزشی و جذابیت ظاهری به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته در عرصه شنا شناخته می‌شود. او در صد متر کرال پشت مدال طلا و در چهارصد متر آزاد برنز گرفت.

یک خواستگاری گران‌قیمت

هوانگ پا چونگ بدمینتون باز چینی روز جمعه لحظاتی پس از کسب طلای دویل مختلط در المپیک ۲۰۲۳ پاریس در حالی که هنوز کسب طلا را هضم نکردم بود با پیشنهاد ازدواج لیو یوچن هم‌تیمی‌اش روبه‌رو شد. لیو یوچن مدال‌آور نقره دویل مردان توكيو است و از همسر آینده‌اش با یک انگشتر الماس خواستگاری کرد. انتشار ویدیوی این پیشنهاد ازدواج در شبکه‌های اجتماعی بازدید بسیار داشته است.
بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴، که به‌طور رسمی بازی‌های المپیاد XXXIII و با نام رسمی پاریس ۲۰۲۴ شناخته می‌شود، یک رویداد بین‌المللی چند ورزشی است که از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ اوت ۲۰۲۴ (۵ مرداد تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) در فرانسه برگزار می‌شود. پاریس شهر میزبان است و رویدادهایی در ۱۶ شهر دیگر در سراسر متروپولیتن فرانسه (سرزمین اصلی فرانسه واقع در اروپا)، به علاوه جزیره تاهیتی در پلی‌نزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه در ساعت ۱۹:۳۰ (۲۱:۰۰ به وقت ایران) در ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد) آغاز شد. دومین بار در تاریخ بود که افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از یک استادیوم برگزار شد، اولین مورد، مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی جوانان ۲۰۱۸ بود. در مجموع ۲۰۶ تیم ملی المپیک در بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ با ۵۴ تیم از آفریقا، ۴۸ از اروپا، ۴۴ از آسیا، ۴۱ از قاره آمریکا، ۱۷ از اقیانوسیه، انفرادی ورزشکاران بی‌طرف حضور دارند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: ورزش-سلامت-زیباییبرچسب‌ها: , بازدیدها: 4217
تاریخ انتشار:15 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید