حتماً شما هم این‌طور خواهید بود که کمدتان را با مناسبت فصل‌ها خالی و پر می‌کنید. کمد تابستانه کمد سبک‌تریست. به‌نظر شما در این کمد، داشتنِ چه آیتم‌هایی لازم است؟

پیراهن سفید:

پیراهن سفید یک آیتم جهانیست که هم برای دفتر کار و هم برای بیرون از کار، کافه یا برای شب مناسب است. این آیتم درخشان به راحتی با هر چیزی ترکیب می‌شود و همیشه در تابستان زیبا به نظر می‌رسد و لوک شیکی به استایل شما می‌دهد. جدا از این، بسیار تابستانه و مناسب گرماست.

لباس‌های سبک:

حتماً برای بخشی از کمد؛ مدل‌های گشاد را انتخاب کنید که از پارچه‌های طبیعی مانند پنبه یا کتان تهیه شده‌اند. آن‌ها حتی در روزهای گرم به پوست اجازه تنفس می‌دهند و راحتی ایجاد می‌کنند. لباس‌های سبک استایل تابستانه را تضمین می‌کند.

شلوار و دامن:

انتخاب بهینه برای پیاده روی و استراحت روزمره. دامن‌های کلاسیک است. دامن‌های سبک‌وزن ظاهری زنانه به شما می‌بخشد و اجازه می‌دهد تابستان را خنک‌تر سپری کنید.

تی شرت و تاپ:

تنوع رنگ‌ها و استایل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که ظاهرهای زیادی خلق کنید. برای حداکثر راحتی، مواد طبیعی را ترجیح دهید.

صندل و کفش ورزشی:

صندل-تابستان

کفش راحت و شیک برای تابستان. صندل‌ها برای موقعیت‌های رسمی‌تر مناسب است، در حالی که کفش‌های کتانی برای پیاده‌روی و فعالیت‌های خارج از منزل مناسب خواهد بود. راحتی پا را در تابستان از مهم‌ترین وظایف خود بدانید.

لوازم جانبی:

کمد-تابستان

عینک آفتابی، کلاه و کیف سبک را فراموش نکنید. آن‌ها نه تنها ظاهر شما را تکمیل می‌کنند، بلکه از شما در برابر نور خورشید نیز محافظت خواهند کرد. شما به راحتی با این سه آیتم ظاهری مدرن و متفاوت برای خود تدارک می‌بینید.

استایل راحتی

استایل پیژامه هنوز در ترند است. امروزه روندها با سرعت نور تغییر می‌کند، اما چیزی چنان در روح شیک‌پوشان دمیده که به هیچ دلیلی حاضر نیستند آن را رها کنند.
شلوارهای راحتی و لباس خواب تنها یکی از این نوع ترندهاست. شیک‌پوشان آن‌ها را بدون ترس با آیتم‌های دیگر ست می‌کنند.

شیک‌ترین کیف این فصل

کیف تابستان

کیسه‌های حصیری اکنون تقاضای زیادی دارد و در کمد لباس تابستانی به کلاسیک تبدیل شده‌. اگرچه بسیاری آن‌ها را با پیاده‌روی طولانی در ساحل شنی، سارافون‌های تابستانی و سبک هیپی مرتبط می‌دانند، اما کیف‌های حصیری در واقع بسیار متنوع است و با هر ظاهر روزمره‌ای مطابقت دارد. این کیف کاملاً جادار و کاربردیست، به این معنی که چیزهای زیادی در آن جا می‌شود. شیک‌پوشان دوست دارند آن‌ها را با کت‌و‌شلوار، شلوار جین و البته با لباس‌های سبک بپوشند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:7 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

یک × چهار =