اقامت در هتل اجاره‌ای است نه مالکیت. اما برخی افراد متفاوت فکر می‌کنند. لیستی از محبوب‌ترین اقلام سرقت هتل را شما هم بخوانید تا هم بخندید هم تعجب کنید. لیستی از چیزهایی که سرقت آن‌ها تعجب آور است. لازم به گفتن است که کشورمان ایران در این لیست سرشماری نبوده است.
پاییز گذشته، یک پورتال بزرگ آنلاین مرتبط با کسب‌و‌کار هتلداری، مطالعه‌ای در این زمینه انجام داد. ۱۵۰۰ هتلدار از چندین کشور اروپایی مورد بررسی قرار گرفتند و در اینجا نتایج را می‌خوانیم.

رایج‌ترین سرقت از اتاق‌های هتل مربوط به لوازم آرایشی بی‌ضرر است. مهمانان نمی‌خواهند شامپو، صابون و مسواک را ترک کنند. در نهایت ترکیب پرداخت شد را آویزه رفتارشان می‌کنند و این کالاها را با خود بیرون می‌آورند. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که عیبش چیست؟ چون بیشتر مسافران هتل علاقه‌مند به گرفتن چیزی بیشتر از سهمشان و جاساز کردم آن‌ها در چمدانشان هستند.
رتبه چهارم به خودکارهای نظر سنجی می‌رسد.
در رتبه سوم از نظر محبوبیت چوب لباسی و در رتبه دوم لباس‌های حمام قرار دارند.
رهبران لیست (۸۰٪ از کل سرقت‌ها) حوله بوده است و بیشتر سایزهای بزرگ.
در روسیه کانادا، انگلیس محبوب‌ترین همان حوله.ها و حوله‌هاست. و سپس اولویت‌ها تغییر می‌کند. کتری، سشوار، و ظروف به طور فعال از هتل گ.های داخلی به سرقت می‌رود. در رتبه بعدی کارد و چنگال قرار دارد. در میان «اشیاء» دیگر اتوها، باتری‌های کنترل از راه دور، تلفن، لامپ و حتی کاغذ توالت وجود دارد. همه چیز تا این‌جای لیست عادی‌تر است.
اما گاهی ساکنان تخیل نشان می‌دهد. در فرانسه سعی کرده‌اند سر یک گراز را از اتاق هتل (البته پر شده) بیرون بیاورند. مشتری یکی از هتل‌های برلین موفق به سرقت یک سینک از حمام شد و یک مهمان هتل در لندن موفق شد یک در کامل را بدزدد. حتی کپسول‌های آتش نشانی نیز به سرقت رفته‌اند. به طور کلی، روند سال ۲۰۲۳، یخچال‌های کوچک است که این اواخر بیشتر و بیشتر دزدیده می‌شود البته با محتوا.
دو نفر از ساکنان یک هتل سن پترزبورگ یک بار یک لوستر بزرگ بیرون آوردند. ترجیحات بر اساس دسته‌های رتبه‌بندی ستاره نیز جالب است. مشتریان هتل‌های ۴ ستاره معمولاً خودشان را اذیت نمی‌کنند: انتخاب آن‌ها باتری، سشوار، بالش است. اما ساکنان هتل‌های پنج ستاره علاقه زیادی به ابعاد بزرگ دارند. تلویزیون، تشک و نقاشی بیشتر از همه آن‌ها را جذب می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آداب معاشرتبرچسب‌ها: , بازدیدها: 1242
تاریخ انتشار:10 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

19 + هجده =