فرانسوی‌ها چه خوب می‌گویند: «ما آنقدر ثروتمند نیستیم که جنس ارزان بخریم». جدا از هزینه و زمانی که صرف خرید لباس می‌شود؛ خیلی طبیعیست که می‌توانید کیفیت کالایی را که می‌خواهید مبلغ قابل‌ توجهی برای آن بپردازید، درست در فروشگاه بررسی و لباس انتخابی خودتان را در سه مرحله ساده آزمایش کنید.

شک کن

اول از همه، پارچه را بگیرید، آن را در یک مشت فشار دهید و ۳-۵ ثانیه نگه دارید. بعد رها کنید. شجاع باشید. این کار حق شماست. ببینید چه تغییری می‌کند. اگر محصول چروک باقی بماند، پس از اینکه حتی ۱۰ دقیقه با آن بنشینید، به این شکل ظاهر می‌شود، و به شما راحت نه می‌گوید. نه به ملاقات‌های کاری طولانی یا قرار ملاقات‌های دربسته. لباس چروک شخصیت شما را دچار اشکال می‌کند.

رطوبت

مرحله دوم این است که مورد را از نظر مقاومت در برابر رطوبت بررسی کنید. برای این کار باید آن را کمی خیس کنید. نیازی به آب دادن از بطری نیست، فقط یک انگشت خود را خیس کرده و از سمت نامناسب به لباس بمالید. اگر یک نقطه مرطوب آشکار در قسمت جلو وجود دارد، این لباس ممکن است در نامناسب‌ترین لحظه، صرف نظر از زمان سال، لک بشود و نازیبا باقی بماند.

برچسب

یکی از روش‌های مهم شناخت لباس دقت به برچسب یا تگ پایین لباس است. پیش از این در «هیچ‌یک» از این علائم با شما حرف زده‌ایم. در بیشتر برچسب‌ها (به فرض استاندارد بودن لباس) شما شناخت دقیقی از پارچه و دوخت به‌دست می‌آوردید.

رول شدن

و آخرین آزمایش این است که وسیله را با دو دست گرفته و به شدت بین یکدیگر مالش دهید. تنبل نباشید، باید حداقل یک دقیقه مالش دهید. اگر قرار است چیز رول شود، او فوراً این را به شما نشان خواهد داد. و بدترین آن‌ها در اینجا گلوله‌های کوچکی هستند که دستگاه نمی‌تواند آن‌ها را بگیرد و پرزهای گلوله‌ای دشمن استایل شما هستند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: لباسبازدیدها: 4117
تاریخ انتشار:6 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

19 − 3 =