تابستان به معنای آفتاب، ساحل و عصرهای گرم است. اما این یک دوره نسبتاً خطرناک برای پوست ما است، زیرا در این زمان از سال است که به ویژه اشعه ماوراء بنفش، گرما و عرق به سد پوستی ما حمله می‌کند. برای داشتن پوستی جوان و سالم، این نکات ساده اما مهم را دنبال کنید:

از کرم ضد آفتاب روزانه استفاده کنید. حتی اگر بیرون هوا ابری باشد، اشعه ماوراء بنفش همچنان به پوست شما می‌رسد. کرمی با SPF حداقل ۳۰ انتخاب کنید و هر ۲ ساعت یکبار آن را تجدید کنید، مخصوصاً بعد از شنا یا تعریق شدید.

آبرسان بهترین دوست شماست. در تابستان، پوست سریع‌تر رطوبت خود را از دست می‌دهد، بنابراین استفاده از مرطوب کننده‌ها و سرم‌های سبک و مبتنی بر آب ضروری است. به خاطر داشته باشید که مقدار زیادی آب بنوشید تا از درون هیدراته بمانید.

پوست خود را به درستی تمیز کنید. گرد و غبار و عرق می‌تواند منافذ را مسدود کند، بنابراین دو بار در روز صورت خود را به طور کامل تمیز کنید. از ژل‌های نرم برای شستشوی صورت خود استفاده تا از خشکی پوست خود جلوگیری کنید.
پوست خود را با آنتی اکسیدان تغذیه کنید. محصولات حاوی ویتامین C و E را در مراقبت خود بگنجانید.

از استفاده زیاد از لوازم آرایش خودداری کنید. در هوای گرم، پوست نیاز به «نفس کشیدن» دارد. بافت‌های سبک و سایه‌های طبیعی را ترجیح دهید تا بیش از حد پوست را وادار به تحمل نکنید.
عینک آفتابی بزنید نه تنها به ظاهر شما زیبایی می‌بخشد، بلکه از پوست صورت و ناحیه اطراف چشم در برابر اثرات مضر اشعه خورشید محافظت می‌کند.

بهترین ضد آفتاب‌ها

حالا که از اهمیت نگهداری حرف زدیم. در اینجا داروهای اثبات شده برای تعطیلات گرم یا تابستان در شهر را مرور کنیم.

ویشی کاپیتال سولیل

کاپیتال-سولیل

اسپری دو فاز که به یک کلاسیک تبدیل شده است در دو نسخه موجود است – با اس‌پی اف ۳۰ یا ۵۰ که هر دو محافظت می‌کند. این اسپری کاملاً مرطوب کننده بوده زیرا حاوی اسید هیالورونیک است. از دیگر مزایای غیر قابل انکار سهولت کاربرد و مصرف مقرون به صرفه است.

ضد آفتاب لاروش پوزای

لاروش-پوزای

اسپری ضد آفتاب نامرئی مناسب صورت و بدن است و به لطف بافت سبکی که دارد به راحتی جذب می‌شود. این ترکیب در برابر آب، عرق و ماسه مقاوم است. علاوه بر این، این محصول ضد حساسیت و مناسب برای تمام خانواده – بزرگسالان و کودکان است.

بایودرما فوتودرم AKN مت SPF 30

کرم-بیودرما

مایع ضد آفتاب مات کننده برای صورت یکی از ضروریات شهر و ساحل است. این ترکیب برای پوست مشکل طراحی شده است، به این معنی که منافذ را مسدود نمی‌کند و مه‌متر از همه، کاملا مات می‌شود و می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای آرایش باشد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:23 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

سیزده − 1 =