اگر فکر می‌کردید که رنگ‌های روشن متعلق به گذشته است، ما شما را خوشحال می‌کنیم: این‌طور نیست. آن‌ها به این زودی ما را ترک نمی‌کنند. علاوه بر این، روند جدیدی در هفته مد ظاهر شده است. تکنیک کالر بلاک. در نمایشگاه اخیر پرادا، «میوچیا پرادا» فعالانه از این تکنیک سبک استفاده کرد و این نشانه مطمئنی است که در این فصل در اوج محبوبیت خواهد بود!

کالر بلاک تکنیکی برای ترکیب رنگ‌های روشن و متضاد در یک تصویر است. ترکیبی جسورانه از صورتی و نارنجی یا آبی و سبز را تصور کنید! جالب به نظر می رسد، درست است؟ این ترکیب‌ها هستند که به تصویر پویایی می‌بخشد و آن را به یاد ماندنی می‌کند. قانون اصلی این است که از آزمایش و انتخاب سایه‌های تمیز و غنی نترسید.

کالر-بلاک

چگونه در زندگی روزمره از رنگ بلوک استفاده کنیم؟

از دو رنگ شروع کنید و به تدریج رنگ سوم را اضافه کنید. به عنوان مثال، یک بلوز آبی روشن و شلوار سبز پررنگ بپوشید و ظاهر را با لوازم جانبی خنثی تکمیل کنید. یا سعی کنید موارد متضاد را ترکیب کنید، همانطور که «میوچیا پرادا» در مجموعه خود انجام داد.
معلوم نیست که کالر بلاک را پیئت موندریان نقاشی از کشور هلند به دنیا آورد؟ یا نه‌. او این سبک ترکیب رنگ را در نقاشی‌هایش استفاده کرد.
به هرحال در سال ۱۹۶۵ یک برند مشهور به نام سن لوران، تصمیم گرفت تا از تابلوهای نقاشی پیئت که به سبک کالر بلاک بود، یک پیراهن طراحی کند. محصولات این برند که از آثار پیئت به وجود آمده بود، بسیار مورد استقبال قرار گرفتند؛ بطوریکه هنوز این سبک طراحی که با نام پیراهن‌های موندریان مشهور است، جزو یکی از محبوب‌ترین محصولات برند سن لوران می‌دانند. این ترند در دنیای مد از دهه ۵۰ تا ۶۰ پایدار بود و مجددا در دهه ۲۰۱۰ در طراحی دکوراسیون داخلی هم دیده شد.
اگر طرفدار مد هستید می‌توانید از ترند کالر بلاک. استفاده کنید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , بازدیدها: 12281
تاریخ انتشار:3 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید