پالازو

شلوار-پالازو

شلوار Palazzo در این فصل در اوج محبوبیت است. این‌ها شلوارهایی هستند که از پشت کمر بیرون می‌زند. به لطف برش حجیم، این مدل به طور مطلوب بر کمر تأکید و تمام عیوب را پنهان می‌کند.

شلوارهای پالازو (Palazzo Pants) که در فارسی با نام شلوار از بالاگشاد شناخته می‌شود، شلواری است با پاچه‌های گشادی که از کمر چین می‌خورد. تفاوت این شلوارهای با دامن شلواری در الگوی راسته آن‌ها است، در حالی‌که دامن شلواری با مدل فون (A-Line) دوخته می‌شود.

برش مستقیم

شلوار-راسته

شلوارهای راسته جزء اصلی است که به معنای واقعی کلمه همه در کمد لباس خود دارد. یافتن یک مدل کلاسیک و جهانی به سادگی غیرممکن است. شلوارهای راسته کمر شما را برجسته و در عین حال تمام عیوبی را که دوست دارید پنهان کنید پنهان می‌کند. می‌توانید با خیال راحت هم شلوار و هم شلوار جین را به این سبک بخرید.

بوتکات

شلوار-بوتکات

یکی دیگر از مدل‌های همه کاره که به طور ناگهانی در صحنه مد ظاهر شده است، شلوار جین و شلوار بوت کات است. این سیلوئت کمر را در آغوش می‌گیرد اما از زانو بیرون می‌زند. شلوار بوت‌کات کمر بلند به طرز خارق‌العاده‌ای ساق‌ها را کشیده و دراز می‌کند و این جلوه روی هر چهره‌ای کار می‌کند.

شلوار بوت کات برای اکثر فرم‌های بدن، خوش‌ فرم و عالیست اما اگر ران‌هایی پر و منحنی دارید، این شلوار بهترین گزینه برای شما است. اگر باسن و ران پری دارید، یک شلوار جین بوت کات فاق بلند را انتخاب کنید زیرا قسمت دم پای گشاد شلوار با پوتین و کفش‌های بزرگ تعادل کافی را برقرار می‌کنند. اگر اندام ریزنقشی دارید، این شلوار شما را بلندقدتر نشان می‌دهد یا حتی اگر فرد لاغری هستید، این شلوار به اندام شما فرم مناسب می‌دهد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , بازدیدها: 33
تاریخ انتشار:7 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید