هیچ‌یکی عزیز! شاید برای شما هم سؤال پیش بیاید که لباس‌های مناسب شستن در ماشین لباسشویی کدام است؟

و بی‌شک به تجربه خودتان اعتماد می‌کنید. شاید این متن برای شما مفید باشد چرا که همه ما لباس‌هایی با عمر طولانی دوست خواهیم داشت. لباس‌هایی که از قیافه نیفتاده باشد. یک بی‌دقتی لباس را تنگ یا گشاد کرده و اوقات ما را تلخ. به ویژه که مجرم اصلی خودمان باشیم!

اقلام چرم مصنوعی

چرم مصنوعی را می‌توان در ماشین شست، تجربه این را می‌گوید. فقط به یاد داشته باشید چرخه شستشوی ظریف و سرعت چرخش پایین را انتخاب کنید. چرم اکو هنگام شستشو تغییر شکل نمی‌دهد و جمع نمی‌شود.

اقلام با درج ساخته شده از چرم اصل و جیر
شما نمی‌توانید ژاکت ساخته شده از چرم طبیعی را در ماشین لباسشویی بشویید، از جمله اجناس با درج‌های کوچک ساخته شده از چرم طبیعی یا جیر.

لباس بیرونی پُر از پر

به طور کلی کاپشن‌ها را نمی‌توان شست، اما بگذریم؛ همه کت‌های خود را می‌شویند. از بین تمام روش‌های شست‌وشوی شخصی آزمایش شده، موارد زیر مؤثرترین است: ما یک توپ شستشو را در هر جیب قرار می‌دهیم و ۲ عدد دیگر را داخل ماشین می‌اندازیم، چرخش را به حداقل می‌رسانیم – تا ۴۰۰ دور. به این ترتیب احتمال اینکه پرها بشکنند و به صورت توده در بیایند، کمتر است.

لباس‌های تابستانی

پارچه‌های خنک تابستانی مانند کتان یا لنین معمولاً نیاز به شستشوی Cotton دارد و توجه به این نکته عمر لباس شما را بالا می‌برد.

ژاکت‌های پشمی

اقلام پشمی را می‌توان در دمای بیش از ۳۰ درجه، در حالت شست‌وشوی دستی یا در یک برنامه ویژه با علامت «پشم» شست.

کت

اما درباره کت همه چیز مبهم است. با توجه به تجربه‌های شخصی می‌توان گفت که بهتر است کت خود را خشکشویی کنید تا نگران ایمنی آن نباشید.

لباس‌هایی با پارچه ابریشم

دسته‌ای از لباس‌ها پارچه‌هایی حساس و نازک دارد. پارچه‌هایی مثل ابریشم، شیفون و پارچه‌های دست‌بافت.
این لباس‌ها نیازمند به شستشوی Delicate یا silk در لباسشویی است. اما در کل بهتر است در حالت دستی شسته شود.

لباس‌های ورزشی

خودتان را خسته نکنید. لباس‌های ورزشی را بهتر است به دستان مبارک بسپارید.

برای شستن دستی این نوع لباس‌ها، استفاده از آب ولرم و شوینده‌های ملایم توصیه می‌شود تا از آسیب رسیدن به پارچه جلوگیری شود. همچنین، از فشردن شدید یا کشیدن لباس‌ها خودداری کنید تا شکل اولیه‌شان خراب نشود. البته اگر ماشین لباسشویی شما آیتم sport را دارد، نفس راحت بکشید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: لباسبرچسب‌ها: بازدیدها: 13026
تاریخ انتشار:27 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

2 × پنج =