اگرچه اکثر مردان به یک کمربند چرمی محکم رضایت می‌دهند، برخی واقعاً می‌خواهند همه موانع برای آن‌ها برداشته شود تا نشان دهند؛ متفاوت هستند. در این صورت، از لیست پایین یک عدد در کمدشان دارند. این کمربندها را بشناسیم.

کمربند الماس گوچی

سگک-کمربند

محصول فوق‌العاده لوکس، استوارت هیوز، با شرکت Goldstriker همکاری کرد و وبپسایتی به نام Republica ایجاد کرد که اقلام فوق‌العاده لوکس را برای افراد مرفه ارائه می‌دهد. یکی از محصولات آن‌ها کمربند الماس گوچی است که گران‌ترین کمربند جهان به حساب می‌آید. این کمربند با ارزش ۲۵۶۹۷۰دلار دارای لوگوی گوچی است که از ۲۵۰ گرم پلاتین ساخته و با ۳۰قیراط الماس بی‌عیب و نقص تزئین شده است. یک مشتری ناشناس این قطعه را سفارش داده است. فقط یکی دیگر شبیه آن وجود دارد.
کمربند چرمی تمساح پوشیده شده با الماس آکیلیس
کمربند چرمی تمساح دارای یک سگک الماسی با الماس است که گلوله‌های خالی تفنگ کالاسنیکف را می‌پوشاند. جواهرساز فرانسوی آکیلیس این کمربند منحصر به فرد را طراحی کرده است. هفت عدد از این کمربندها در سرتاسر جهان با قیمت تقریبی ۶۴۵۰۰دلار فروخته شد.

سگک کمربند بلسون لویی ویتون

بلسون-لویی-ویتون

این سگک کمربند طراحی شده به دلیل داشتن ۵۲۳سنگ قیمتی از جمله یاقوت، یاقوت کبود و الماس معروف است، همانطور که برای لوگوی لویی ویتون معروف است. اصطلاح فرانسوی برای نشان، Blason است، از این رو نام سگک کمربند و شکل سپر آن است. این لوازم جانبی فقط ۴۴۰۰۰ دلار برای شما آب می‌خورد.

کمربند الماس دولچه و گابانا

با قیمت کل ۹۱۸۷۹دلار می‌توانید این کمربند طراح Dolce & Gabbana را داشته باشید که ۵۳ الماس معادل ۲۶.۵ قیراط را نمایش می‌دهد. الماس‌ها در اطراف سگک لوگوی Dolce & Gabbana قرار گرفته‌اند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , بازدیدها: 10809
تاریخ انتشار:2 آبان, 1403

دیدگاه خود را بنویسید