شما از آن دسته هستید که رنگ‌ها را در استایل جدی می‌گیرند؟ پس این یادداشت را بخوانید. اگر از سایه کره‌ای خسته شده‌اید، صورتی رنگ مورد پسندتان نیست و شما را بیمار نشان می‌دهد و سفید بیش از حد خنثی به نظر می‌رسد پس بنفش ملایمی را انتخاب کنید که پنتون آن را یاسی پاستلی نامیده است.
در مجموعه‌های جدید، این رنگ بیشتر دارای لباس‌های «خنک»، دامن‌ها و تاپ‌های شفاف است، اما کت‌های ساتن، شلوارها و کت‌و‌شلوارهای ترند پیژامه نیز در اسطوخودوس به نظر می‌رسد.
اسطوخودوس به خودی خود خوب است و همچنین به زیبایی با رنگ های سفید و خاکستری و همچنین با رنگ‌های پاستلی – نعناع، لیمو، هلو ترکیب می‌شود.
از پنتون چه می‌دانید
شرکت پنتون در سال ۱۹۹۹ میلادی، اولین رنگ سال را اعلام کرد و از آن زمان، هر ساله با برگزاری مراسمی هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان حوزه‌های دیزاین، تولید و حتی مخاطبان عام را با انتخاب‌های خود شگفت‌زده می‌کند. رنگ سال نه‌تنها یک پدیده زیبایی‌شناسانه است که هر ساله در دنیای هنر و طراحی معرفی می‌شود، بلکه یک زبان فرهنگی است که پیام‌ها و ارزش‌های جوامع را به تصویر می‌کشد. زبانی که می‌تواند فرهنگ را بدون نیاز به رایج‌ترین امکانات ترجمه می‌کند.این انتخاب، نمادی از رنگ و حال و هوای زندگی است که ما را به درک عمیقی از تحولات زمانه، فرهنگ و اجتماع می‌رساند. رنگ‌ها علاوه بر اثرگذاری بر روی انرژی، احساسات و عواطف انسان‌ها می‌توانند بر روی میزان فشارخون، اشتها، استرس آن‌ها نیز تأثیر گذار باشد.
یکی از افتخارات این کمپانی آن است که استانداردهای رنگ پنتون، توسط سیستم‌های استانداردی مرجع بین‌المللی رنگ یا (ICA) مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در سال ۲۰۲۴ رنگ APRICOT CRUSH(رنگ هلویی) از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال معرفی شد و طراحان از آن در مد و پوشاک، دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی سال۱۴۰۳ استفاده می‌کنند.
این رنگ از نت نارنجی، کرم، زرد و صورتی ساخته می‌شود. این رنگ انرژی زیادی دارد و ست کردن آن با دیگر رنگ‌ها بسیار راحت است.
یاسی (به انگلیسی: Lilac) رنگ بنفش روشن است. نام آن برگرفته از گل یاس بنفش است. این رنگ با ترکیبی از رنگ سرد آبی و رنگ صورتی ساخته می‌شود.
رنگ یاسی مایل به صورتی از قرمز بیشتری نسبت به آبی در رنگ سفید درست شده و یاسی مایل به بنفش از آبی بیشتری ساخته می‌شود. به‌طور کلی رنگ یاسی ترکیبی از سفید، کمی قرمز و کمی رنگ آبیست.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 9834
تاریخ انتشار:10 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

سه × 2 =