هر کس پاریس خود را دارد و سناریوهای بسیار زیادی برای تعطیلات ایده‌آل و سفر به پاریس وجود دارد. هیچ‌یک برنامه‌ مورد علاقه‌اش را برای یک تعطیلات فراموش نشدنی فرانسوی به شما می‌گوید. اگر چمدان واقعی برای سفر به پاریس نمی‌بندید، با ما مجازی سفر کنید.

 

کجا زندگی کنیم؟

همان‌قدر که می‌شود عاشق هتل‌های مجلل پاریس مانند ریتز، لو موریس و پلازا آتنی شد، در سال‌های اخیر هتل‌های عادی پاریس هم کولاک است که از نظر زیرساخت هتل بسیار سلیقه‌ای است. در پاریس هر زمانی می‌توانید دسر بخورید به‌ویژه ساعت ۱۶:۰۰ که برای شام خیلی زود است و برای ناهار خیلی دیر.

سفر-پاریس

برنامه فرهنگی

اگر لازم است از نظر ذهنی برای سفر به لوور آماده شوید، یک روز را برای آن بگذارید و سپس یک روز دیگر را از ماراتن طاقت فرسا دور کنید، پس موزه اورسای را ببینید، سلیقه ما می‌گوید با این موزه پاریس را احساس کند. حتی بهتر. همه انواع هنر در اینجا نشان داده شده است، اما موزه تخصص خاص خود را دارد – به آن «قلب امپرسیونیسم» می‌گویند.

یکی دیگر از مکان های نمادین در زندگی فرهنگی پاریس، اما بدون مقیاس حماسی، موزه رودن است. بزرگ‌ترین مجموعه آثار مجسمه ساز اصلی فرانسوی در عمارت مجلل قرن هفدهمی با باغ سبز زیبایی باورنکردنی است. همچنین به دوستداران مجسمه‌سازی توصیه می‌کنیم در باغ‌های لوکزامبورگ در امتداد کوچه‌هایی با صدها مجسمه قدم بزنند که ۲۰ عددشان ملکه‌های فرانسوی را به تصویر می‌کشد.

تفریح-پاریس

کجا هست؟

جایگزینی برای شام‌های مد روز در Costes، Sugaar نسبتاً جدید است، جایی که اغلب می‌توانید با مدل‌های برتر مانند Poppy Delevingne و نمایندگان صحنه هنری ملاقات کنید. حضور، فضای نوآر مناسب و موقعیت‌های فوق العاده از بهترین گوشت در شهر.

نقطه اصلی خوراکی برای لذیذان با تجربه، مکان صمیمی Chez l’Ami Louis است. کافه مورد علاقه دیوید بکهام و ژاک شیراک یک رستوران خانگی با ۱۴ میز است که مالک لوئیس خودش مرغ و حلزون های سرخ شده با امضای خود را آماده می‌کند. غذای ساده اما خارق‌العاده.

و حتماً از رستوران فرانسوی نمادین Le Petit Lutetia و کافه د فلور در سن ژرمن د پره دیدن کنید – فضای پاریس را با شکوه تمام تجربه کنید.

رستوران-پاریس

بهترین رستوران‌های پاریس

یک فهرست دقیق‌ترین و راهنمای جامع بهترین رستوران‌های پاریس را برای شما گردآوری کرده‌ایم. شاید بگویید ما که نمی‌توانیم، برویم. نما هم از کاغذ بی‌خط این دیالوگ را قرض می‌گیریم: «درسته نمی‌خورن، اما بذار بشناسن». بیاید بشناسیم

 

Le Tout-Paris – Cheval Blanc Paris

رستوران و تراس هتل قصر جدید مشرف به برج ایفل که سال گذشته آرنو افتتاح شد.

برج-ایفل

جیجی

پر زرق و برق‌ترین رستوران پاریس در حال حاضر، جایی که آخر هفته‌ها فضای آن شبیه مسکو دهه ۲۰۰۰ است.

لا سوسیته

یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شهر با یک تراس زیبا و آرام. یک کلاسیک پاریسی!

مانکو

غذاهای آمریکای لاتین، بهترین کوکتل‌های شهر و موسیقی زنده در شب‌ها.

لوازو بلان

رستورانی در پشت بام هتل پنینسولا با یکی از زیباترین تراس‌های پاریس.

اکتاو

غذاهای فرانسوی-کره‌ای طعم‌دار و ارائه فوق‌العاده زیبا.

دوکاس سور سن

رستوران غذای آلن دوکاس در یک قایق زیبا و انتخاب خوب شراب + تمام جاذبه‌های پاریس!

پروش

رستوران ایتالیایی با تراس و منظره برج ایفل در طبقه بالای پرینتمپس.

خريد كردن

نماد Bon Marché اولین فروشگاه بزرگ در جهان است که تا به امروز به عنوان یک مکان مد روز باقی مانده است. گالری لافایت گزینه دیگری برای خرید راحت در یک مکان است.

رفتن به پاریس را مجازی هم می‌توان تجربه کرد. اگر شما هم مثل ما هیچ‌یکی‌ها فعلا سرتان شلوغ است یا جیبتان خلوت! با این لینک شهر را بگردید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:4 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

15 + هفت =