«ادا اجه» بازیگر اهل ترکیه درست یک روز بعد از تولد ۳۳ سالگی‌اش با «بورهان تونجر»، بسکتبالیست ترک ازدواج کرد.
ادا و بورهان پس از چهار سال رابطه عاشقانه دو شب پیش در هتلی مجلل کنار دریای سرخ‌، باحضور بسیاری از هنرمندان و بازیگران مطرح ترکیه ازدواج کردند
سریال «سیب ممنوعه» و بازی در نقش ییلیدیز ستاره‌ی بختی بود که روی شانه‌های «ادا اجه» نشست و او را به یکی از بازیگران و افراد تاثیرگذار ترکیه تبدیل کرد. خوش‌پوشی و اهمیت شخصیت ییلیدیز به لباس و مد باعث شده که بسیاری از زنان و دختران در دنیای واقعی هم برای پوشش خود به او نگاه کنند با این مقدمه نگاهی می‌کنیم به انتخاب‌های «ادا اجه» برای روز عروسی‌اش.

ادا-اجه-بازیگر-ترک
ساده و باشکوه چون عاشقی

ادا برای مراسم عقد، لباسی از کالکشن پاییز ۲۰۲۳ «زُهِیر مراد» طراح مشهور لبنانی که شهرتش برای طراحی‌های کم‌نظیرش در لباس شب، اوت‌کوتور و لباس‌ عروس‌های شخص‌ساز است انتخاب کرد. او پیراهن دانتلی آستین‌دار با یقه‌ی دلبری و برش‌های ساده و دنباله‌ای بلند پوشید‌. تکمیل‌کننده‌ی شینیون ساده و آرایش موی او تور کتدرال (تور سلطنتی) ساده‌ای با حاشیه‌های گلدوزی شده بود که دنباله‌ی لباس را همراهی می‌کرد و در قسمت پایین تور و کمی بالاتر از گلدوزی‌ها حروف اول اسم ادا و بورهان در دو قلب درهم تنیده دوخته شده بود.

لباس-عروس-ادا-اجه-بازیگر-ترک

یک انتخاب خوب برای افراد سرشناس

انتخاب ادا برای بعد از مراسم عقد و برای جشن عروسی پیراهنی با مدل ماهی و دنباله‌ای کوتاه، پشت‌گردنی و بک‌لس از دانتل سفید که یک تور شیری‌رنگ به صورت پاپیون قسمت پشت کمرش را می‌پوشاند به طراحی برند «اسکار دلارنتا» یکی از مشهورترین‌های دنیای مد که لباس‌‌ افراد سرشناسی چون «امل کلونی»، «هیلاری کیلنتون»، «جکی کندی»، «اپرا وینفری» و… را طراحی کرده بود. انتخاب این لباس یک انتخاب هوشمندانه و چشم‌نواز بود چرا که زیبایی و راحتی را هنگام جشن، پایکوبی و معاشرت به‌همراه داشت تکمیل‌کننده‌ی لباس زیبای ادا موی ساده‌ی دم اسبی و آرایشی ملایم بود همچنین پلتفرم‌های سفیدی که به پا کرده بود بهترین گزینه برای لباس‌های بلندش بود تا در کنار همسر بلند قد خود متناسب‌تر به‌نظر برسد. در آخر ادا با کراپ کت و دامنی کوتاه و اسپرت شب عروسی‌اش را به پایان رساند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: لباسبرچسب‌ها: , بازدیدها: 2745
تاریخ انتشار:3 تیر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

یک × یک =