در این مطلب درباره محصول چای سیاه برگاموت حرف می‌زنیم و نه درباره چای ارل گری که در سرتاسر جهان مشهور است. حتماً شما هم آن را می‌شناسید؛ چون هر چای ارل گری لزوماً به کیفیت چای سیاه برگاموت آن هم از نوع کاملاً ارگانیک نیست. چای در بسیاری از کشورها بیشتر از یک نوشیدنی است و می‎توان گفت در برخی از فرهنگ‌های غنی نوعی سبک زندگی را توضیح می‌دهد. گذر زمان مد را تغییر می‌دهد، اما چای سیاه برگاموت بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای در طول اعصار به حیات خود ادامه می دهد و در میان کلاسیک‌های بزرگ عرصه‌اش، یکه‌تاز و بی‌نظیر باقی مانده است!

نچشیدن این چای را شاید بتوان به نخواندن حافظ یا شکسپیر تشبیه کرد. شاید هم به این‌که هرگز با صدای استاد شجریان زمزمه نکرده و شاهکار علی حاتمی «مادر» را به تماشا ننشسته باشیم.

این چای سیاه ارگانیک با رنگ بی نظیر و طعم فوق‌العاده با نت‌های قدرتمند و اسانس ارگانیک خوش طعمی از ترنج که مستقیم از دیار پدرخوانده (جزیره سیسیل) آمده است؛ خود را معرفی می‌کند. می‌توان یک فنجان از آن را در دستان مارلون براندو زمانی که همه حساب‌ها را تسویه کرده و در حالی که با آرامشی در چهره‌اش پشت پنجره اتاق یا میزکارش کنار گربه خود لم داده، تصور کرد.

خواص چای برگاموت یا چای سیاه ترنج

چای سیاه ترنج یا چای برگاموت از چای سیاه و عصاره مرکبات ترنج تهیه می‌شود. ترکیبات موجود در ترنج و چای سیاه می‌توانند به عنوان آنتی اکسیدان عمل کنند، هضم سالم را تقویت کنند و همچنین سطح کلسترول و فشار خون شما را نیز کاهش دهند.

*این چای ارگانیک هم به صورت فله ای و هم به صورت کیسه ای موجود است.

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: خوردنی‌هابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 908
تاریخ انتشار:19 آذر, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

3 × سه =