خانه کمپین گوچی HA HA HA را ارائه می کند که لحظاتی از میل انسان به دگرگونی را به تصویر می کشد که توسط خواننده و ترانه سرا و بازیگر بریتانیایی، هری استایلز تفسیر شده است.

گوچی HA HA HA را در ژوئن 2022 ارائه کرده است، مجموعه‌ای از حروف اول «هری» و «الساندرو» است که نشان‌دهنده محل فرود یک سفر خلاقانه دو نفره است که از پیوند عمیق دوستی متولد شده است.

هری استایلز هنرمند چهره تبلیغاتی برند گوچی:

“من بسیار خوشحالم که می بینم این پروژه به حیات خود ادامه می دهد. الساندرو را سال‌هاست که می‌شناسم و او همیشه یکی از افراد مورد علاقه من بوده است. من همیشه از تماشای کار او الهام می‌گیرم، بنابراین انجام این همکاری با دوستم برای من بسیار خاص و فوق‌العاده می‌باشد.»

هری-استایلز-و-برند-گوچی

هری استایلز، الساندرو میکله گوچی کمپین ها ها ها را ارائه می دهند

حال این هنرمند در کمپینی ایفای نقش می کند که نه تنها فیزیکال بودن صورت و بدن خود را نشان می‌دهد، بلکه عواطف بیانی خود را نیز رها می کند و در عین حال تمام «معناهای» درونی مجموعه را در بروز می‌دهد.

 نحوه بازی هری استایلز با عناصر زندگی روزمره در کمپین جدید برند گوچی:

یک صندلی، یک گیاه، یک کاناپه. و حتی بیشتر از ژست طبیعی که با آن لوازم جانبی را در دست می گیرد، بدون اینکه اهمیت خاصی برای کلاه یا کیف قائل شود. و در واقع کیسه ای است، Gucci Bamboo 1947، که این کمپین مانند چراغی برای تجدید دنیای مردانه در درون روایت جای می دهد.

بازی-هری-استایلز-در-کمپین-برند-گوچی

بازی-هری-استایلز-در-کمپین-برند-گوچی

Gucci HA HA HA از یک بازی بین دو دوست که تصمیم می‌گیرند آن چیزهای عجیب و غریب کوچک را که از رویاهای تقریباً کودکانه ناشی می‌شوند ترکیب کنند، اتفاق می‌افتد. این وسیله خلاقانه ای است که کت های ژاکتی، کت و شلوارهای رسمی، کت های شاهزاده ولز، و تمام تکه های دیگر را برای روایت ماهیت مادی که به سمت دستکاری نمادهای ایجاد شده برای تبدیل شدن به عناصر خودمختاری برای تجدید فرهنگی گرایش دارد، می دهد.

تصاویر و ویدئویی که توسط مارک بورثویک گرفته شده است، داستان این سفر آوانگارد را روایت می کند. از طریق تفسیر هری استایلز، این مجموعه قادر است غرور مردانه را بدون ریا و ظلم های کاذب دیکته شده توسط قرارداد به نمایش بگذارد. عکس پشت عکس، استایلز یک قطعه تئاتری را اجرا می کند که کمد لباس مردانه را به سکوی آزادی تبدیل می کند.

 

مدیر خلاقیت: الساندرو میکله

کارگردان هنری: کریستوفر سیموندز

عکاس و کارگردان: مارک بورس ویک

آرایش و گریم: امی درامه

استایلیست مو: مالکوم ادواردز

موسیقی: مارک بورثویک

کمپین-جدید-برند-گوچی

کمپین جدید برند گوچی

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, مد و فشنبازدیدها: 1007
تاریخ انتشار:14 آبان, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

سه + ده =