تابستان فصل پرفروش‌های سنتی است. هنوز تعداد کمی از فیلم‌های فوق‌العاده در ماه ژوئن وجود دارد، اما از نظر ژانر، فیلم‌هایی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد، از درام‌های تاریخی گرفته تا کمدی‌های موزیکال. هر چند که این فیلم‌ها در ایران اکران نمی‌شود اما از به‌روز بودن دور نباشیم.

پسران بد تا ابد

7 ژوئن (اولین نمایش جهانی)

پسران-تا-ابد

ویل اسمیت و مارتین لارنس در چهارمین قسمت از این فرانچایز محبوب به جمع مخاطبان بازگشتند. قهرمانان آن‌ها در حالی که در پلیس میامی در مورد فساد تحقیق می‌کنند، خود را قانون‌شکن می‌یابند. «پسران بد ۴/ بمیر یا بمیران» اولین پروژه بزرگ اسمیت پس از وقفه ناشی از رسوایی اسکار ۲۰۲۲ است.

فتنه‌گر

۱۳ ژوئن

فتنه‌گر

بازی ملکه امروز شروع می‌شود. درام لباس بریتانیایی با بازی آلیشیا ویکاندر و جود لا. ویکاندر نقش کاترین پار، ششمین همسر هنری، زنی قوی و باهوش را بازی می‌کند که کاترینا کتاب می‌نویسد و منتشر کرده و آزادانه رفتار می‌کند اگرچه خطر از دست دادن زندگی خود را دارد. (مانند برخی از همسران سابق هنری). این فیلم به کاترین پار، ششمین و آخرین همسر هنری هشتم، می‌پردازد. فتنه‌گر فیلم درام تاریخی بریتانیایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی کریم عینوز است. این فیلم برای نخستین بار در ۲۱ مهٔ ۲۰۲۳ جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ نمایش داده شد و برای نخل طلا در رقابت بود.

دومین اقدام

۲۰ ژوئن
این کمدی فرانسوی با بازی لوئی گارل و لئا سیدو آخرین جشنواره فیلم کن را افتتاح کرد. تصویر مشکلات عاشقانه را نشان می دهد: او می‌خواهد دوست پسرش را به پدرش معرفی کند، اما دوستش می‌خواهد او را ترک کند و سعی دارد او را با دوستش آشنا کند. در نهایت معلوم می‌شود هر اتفاقی که می‌افتد؛ فیلمبرداری فیلمیست که کارگردان آن هوش مصنوعی است.

موتورسواران

۲۱ ژوئن (اولین نمایش جهانی)

موتورسواران
درام درباره موتورسوارانی که با دور هم جمع شدن کم‌کم یک باند خطرناک را تشکیل می‌دهند. صحنه ایالات متحده و زمان دهه شصت است. این فیلم با بازیگران فوق‌العاده (تام هاردی، جودی کامر، آستین باتلر) سال گذشته در جشنواره‌ها نمایش داده شد، اما به دلیل اعتصاب در صنعت سینما، اکنون در حال اکران است. موتورسواران فیلمی آمریکایی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی جف نیکولز است.
داستان فیلم در دهه ۱۹۶۰ اتفاق می‌افتد و ظهور یک کلوب موتورسواران خیالی در غرب میانه را دنبال می‌کند. این کلوب که از طریق زندگی اعضای آن به تصویر کشیده می‌شود، در طول یک دهه از محل تجمع افراد محلی به یک باند شیطانی تبدیل می‌شود که شیوه زندگی منحصر به فرد گروه اصلی را تهدید می‌کند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:24 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید