هیچ‌یکی عزیز حتماً بهتر از ما می‌دانید که طبیعی بودن، زیبا بودن است و سلامتی بهترین آرایش برای پوست است. اگر همیشه رویای بی‌عیب و نقص و طبیعی به نظر رسیدن را داشته‌اید و حتی برایش تلاش می‌کنید؛ اجازه بدهید ما فرمولش را به شما بگوییم. شاید باور نکنید اما در این مسیر «آرایش بدون آرایش» یا به قول معروف «آرایش طبیعی» متحد وفادار و همیشگی شما خواهد شد. ترفند اصلی این است که می‌توانید از چندین ده لوازم آرایشی استفاده کنید، اما اشاره‌ای از آن‌ها روی صورت شما قابل مشاهده نخواهد بود. آیا آرایش طبیعی واقعی به‌نظر می‌رسد، درست است؟ بله. واقعی به‌نظر می‌رسد.

ما در این یادداشت نکات مؤثری را با شما به اشتراک می‌گذاریم که به شما در ایجاد «آرایش طبیعی» کمک می‌کند:

همیشه با مراقبت مناسب شروع کنید

برای ایجاد یک آرایش کامل، باید به درستی از پوست خود مراقبت کنید. این مراسم مراقبتی اولین قدم به سوی تصویر کامل است. پوست سالم با مراقبت از نور آفتاب شروع می‌شود. قدم بعدی نوشیدن آب کافی در شبانه روز است. پاک کردن به موقع آرایش از صورت و در نهایت رسیدگی به پوست کمک می‌کند، آرایش زیباتر روی صورت شما بنشیند.

پایه آرایش را هوشمندانه انتخاب و اعمال کنید

پایه‌ای با فرمول سبک و قابل تنفس انتخاب کنید و با برس یا اسفنج کرکی روی آن بزنید تا پوششی کامل و صاف ایجاد کنید. فراموش نکنید پوست شما باید نفس بکشد. دقت کنید که برس یا اسفنجتان کاملاً تمیز باشد.

نقایص را فقط در مواقع ضروری بپوشانید

کانسیلر یک دستیار ارزشمند در مبارزه با عیوب پوست است، اما مهم است که در آن زیاده‌روی نکنید. از آن برای قرمزی، رنگدانه یا حلقه‌های تیره زیر چشم استفاده کنید و مقدار کمی را با یک برس صاف پخش کنید. زیاده‌روی در کانسیلر شما را از مدار طبیعی خارج می‌کند.

هایلایتر را نادیده نگیرید

آن را به بالای گونه‌ها، نوک بینی، زیر استخوان‌های ابرو و بالای لب بالایی برای هایلایت مناسب استفاده کنید.تعادل چهره شما را چند برابر می‌کند.

رژگونه مورد اصلی است

رژگونه برای دستیابی به «آرایش بدون آرایش» عنصر کلیدی است. آن‌ها بر شادابی پوست تأکید دارند و چهره را روشن می‌کنند و کارشان را خوب بلدند. رژگونه کرم را روی سیب‌های گونه خود بزنید تا ظاهری طبیعی‌تر و ارگانیک داشته باشید که مناسب هر ظاهر روزمره باشد. در استفاده از رژگونه خسیس باشید تا چهره شما طبیعی‌تر جلوه کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: ورزش-سلامت-زیباییبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 9873
تاریخ انتشار:7 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید