هیچ‌یکی عزیز شما از تاریخ لذت می‌برید؟ از قدم‌زدن در بناهای تاریخی؟ پس این یادداشت را با شما شریک می‌شویم. در حالی که برخی از رستوران‌ها سعی می‌کنند به روش قدیمی کار کنند، برخی دیگر این قدمت را به تصویر می‌کشند. در اینجا پنج مؤسسه فعال وجود دارد که برای قرن‌ها باز بوده‌اند.

خانه قدیمی (Maisteg، ولز)

Maisteg

خانه قدیمی که در قرن دوازدهم افتتاح شد، مدت‌ها یک میخانه بوده است. شما می‌توانید یک میان وعده در آنجا میل کنید. خانه قدیمی کیک‌های سنتی با سیب زمینی و نخود فرنگی سرو می‌کرد. علاوه بر انسان های معمولی، افراد مشهور نیز به آنجا آمده‌اند. ریچارد برتون، الیزابت تیلور، دیوید بووی. این تأسیسات برای مدتی برای بازسازی بسته بود، اما در سال ۲۰۱۹ بازگشایی شد. اکنون اینجا یک میخانه نیست، بلکه یک رستوران است با انتخاب زیادی از غذاها.

خانه مرغ سطلی (کایفنگ، استان هنان، چین)

رستوران قدیمی

خانه مرغ سطلی در زمان سلسله جین شروع به فروش مرغ سوخاری کردند. به طور دقیق در سال ۱۱۵۳. در دو قرن گذشته، آن‌ها غذای آماده را در سطل‌های کاغذی می‌فروشند. این مجموعه توسط یونسکو به عنوان یک دارایی فرهنگی استان هنان به رسمیت شناخته شده است.

هونکه اواریا (کیوتو، ژاپن)

هونکه-اواریا

این رستوران در سال ۱۴۶۵ به عنوان شیرینی‌پزی افتتاح شد و امروزه به یک رستوران «فول» تبدیل شده است. غذای اصلی مؤسسه سوپ سوبا با قارچ شیتاکه، املت، میگو و پیاز است. این سوپ توسط نسل سیزدهم صاحبان Honke Owariya تهیه می‌شود.

برج نقره‌ای (پاریس، فرانسه)

برج-نقره‌ای

طبق برخی منابع، این رستوران در سال ۱۵۸۲ در پاریس ظاهر شد. همانطور که افسانه می.گوید، در اینجا بود که برای اولین بار از چنگال‌ها استفاده شد. «برج نقره.ای» The Tour d’Argent (همانطور که نام آن از فرانسوی ترجمه شده است) مکان مورد علاقه کاردینال ریشلیو بود که ترجیح می‌داد غاز را با آلو خشک سفارش دهد. امروزه رستوران ستاره‌دار میشلین در غذاهای اردک تخصص دارد.

به آخرین مرجع (برلین، آلمان)

Zur-Letzten-Instanz

قدیمی‌ترین رستوران برلین Zur Letzten Instanz از سال ۱۶۲۱ شروع به کار کرده است. این خانه به‌عنوان یک میخانه شروع به کار کرد و در طول عمر طولانی‌اش افراد زیادی را دیده است. از ناپلئون و چارلی چاپلین گرفته تا جیک جیلنهال. در سالن رستوران، همه چیز یادآور گذشته است. غرفه‌های چوبی، کف‌های آجری، اجاق گاز کاشی‌کاری شده که بیش از دویست سال قدمت دارد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 6253
تاریخ انتشار:28 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید