مثلث برمودا مکان مشهوری است اما نه تنها مکان روی زمین که توسط افسانه‌ها احاطه شده است. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد.

دریاچه انگیکونی، کانادا

در نوامبر ۱۹۳۰، شکارچی جو لابل به روستایی در شمال کانادا سرگردان شد. خانه‌ها خالی بودند، همه چیز نشان می‌داد که ساکنان ناگهان خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. در نزدیکی دهکده، لابل با یک قبر باز و اجساد سگ‌هایی که به درختان بسته شده بودند برخورد کرد. اینکه چه اتفاقی افتاده و ساکنان این شهرک به کجا رفته‌اند یک راز باقی مانده است.

مثلث برمودا، اقیانوس اطلس

برمودا

بیشترین رسانه‌ها از مناطق غیرعادی از اواخر قرن ۱۹ حرف زده‌اند.ظ مثلث بین برمودا، سواحل فلوریدا و شمال پورتوریکو به عنوان محل ناپدید شدن ده‌ها کشتی و هواپیما در تاریخ ثبت شده است. کشتی‌ها بدون ارسال سیگنال‌های پریشانی یا نقص آشکار تجهیزات گم شدند. با این حال، بسیاری معتقدند که شهرت مثلث برمودا اغراق آمیز است.

استون هنج، انگلستان

استون-هنج

«مجتمع» سنگی در ویلتشایر بیش از چهار هزار سال است که وجود داشته است. هیچ‌کس نمی‌داند این سنگ‌ها چگونه به آنجا رسیده‌اند. وزن آن‌ها از یک تن تا ۲۲ تن متغیر است. اعتقاد بر این است که این یک ساختمان معبد بوده است. همچنین تعدادی از افسانه‌های مرتبط با استون هنج وجود دارد. به عنوان مثال، این که توسط غول‌ها به دستور جادوگر مرلین ساخته شده است.

دریای شیطان، ژاپن

دریای-شیطان

به آب‌های اقیانوس آرام در صد کیلومتری توکیو مثلث اژدها نیز می‌گویند. شهرت این مکان مانند مثلث برمودا است. در اینجا کشتی‌ها و هواپیماها بدون هیچ اثری ناپدید می‌شوند. و به طور منظم. به عنوان مثال، در سال ۱۹۸۱، شش کشتی به یکباره در دریای شیطان ناپدید شدند. توضیحات زیادی وجود دارد. از عرفانی (دسیسه بیگانگان) تا کاملاً علمی (افزایش فعالیت طوفان ها).

جزیره ایستر، شیلی

این جزیره کوچک دور از سرزمین اصلی واقع شده است. ساحل شیلی سه هزار مایل دورتر است. حدود ۹۰۰ مجسمه غول پیکر (ارتفاع متوسط۳_۵متر) در جزیره وجود دارد. این مجسمه‌ها باستانیست که در قرن ۱۲ تا ۱۵ ساخته شده‌اند. اینکه آن‌ها از کجا آمده‌اند هنوز یک راز است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:18 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید