همه ما این حس را می‌دانیم که وقتی برای یک تی‌شرت به فروشگاه می‌روید و با سه لباسی که از ابتدا به آن نیاز نداشتید برمی‌گردید. در نتیجه، کمد پر از وسایل است، اما هنوز چیزی برای پوشیدن وجود ندارد. آشنا به نظر می‌رسد؟ در اینجا چند راز از استایلیست‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند فقط چیزهایی را که واقعاً نیاز دارید بخرید و زیاد برای خرید خرج نکنید.

  • قبل از خرید لیست تهیه کنید. بله! درست مثل قبل از رفتن به سوپرمارکت! از قبل فکر کنید که واقعاً به چه چیزهایی نیاز دارید: تی‌شرت، شلوار، کفش برای هر روز؟ این لیست به شما کمک می‌کند از گمراهی و خرید چیزی صرفاً به این دلیل که در یک مانکن خوب به نظر می‌رسد اجتناب کنید.
  • به کمد لباس خود فکر کنید، نه به دنبال آنچه که اینجا و اکنون مد است. ترندها می‌آیند و می‌روند، و اقلامی که با سبک یا کمد لباس شما همخوانی ندارند در نهایت به گردونه می‌آیند. چیزی را بخرید که با آنچه قبلاً دارید مطابقت داشته باشد و می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی ظاهر جدیدی ایجاد کنید.
  • روی کیفیت سرمایه‌گذاری کنید نه کمیت، بهتر است یک کالای باکیفیت بخرید که برای چندین فصل دوام بیاورد تا پنج کالای ارزان قیمت که به سرعت ظاهر خود را از دست می‌دهند. سرمایه‌گذاری در مواد و مارک‌های خوب همیشه موجه است، زیرا ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند.
  • تحلیل و امتحان کنید قبل از خرید، حتماً مورد را امتحان کنید و فکر کنید: «این را با چه چیزی بپوشم؟» اگر چندین گزینه ترکیبی بلافاصله در ذهن شما ظاهر شد، با خیال راحت آن را بگیرید! اگر چیزی به ذهنتان نرسد، به احتمال زیاد آن مورد در کمد باقی می‌ماند.
  • تسلیم تخفیف‌ها نشوید. اغلب ما چیزی را فقط به این دلیل می‌خریم که تخفیف زیادی دارد. اما تخفیف دلیلی برای خرید چیزی نیست اگر به آن نیاز ندارید. از خود بپرسید: «آیا این را بدون تخفیف می‌خرم؟» اگر پاسخ منفی است، بهتر است از آنجا عبور کنید.
  • اگر روحیه بدی دارید به خرید نروید وقتی حال ما بد است، تمایل به خریدهای تکانشی داریم. بهتر است زمانی به خرید بروید که روحیه خوبی دارید و می‌توانید تصمیمات منطقی‌تری بگیرید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 7750
تاریخ انتشار:20 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید