کارنامه سینمایی کاترین زتا جونز نمونه بارز تأثیری است که زیبایی کلاسیک در ترکیب با استعداد بازیگری، سلیقه خوب و حس شوخ طبعی ایجاد می.کند. به مناسبت تولد این بازیگر نقش‌های بسیار خوب او را به یاد می‌آوریم.

نقاب زورو

نقاب-زورو
زتا جونز به لطف توصیه استیون اسپیلبرگ که او را در مینی سریال تایتانیک دید، وارد این پروژه شد. موفقیت «نقاب زورو» این بازیگر را به سطح بین.المللی رساند و درها را به روی هالیوود باز کرد. اگر اسپیلبرگ نبود، نمی‌توان گفت که اوضاع چگونه پیش می‌رفت.

شیکاگو

بازی او در این موزیکال برای زتا جونز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به ارمغان آورد. شخصیت او ولما کلی بسیار خوب است. با اعتماد به نفس، اغواگر و حیله.گر. و اجرای این بازیگر از آهنگ “All That Jazz” به سادگی فوق‌العاده است.

کاترین-زتا-جونز
ظلم غیر قابل تحمل

یک کمدی قدیمی و فوق‌العاده از برادران کوئن که در آن جورج کلونی و کاترین زتا جونز زوج فوق‌العاده‌ای را می‌سازند. کلونی نقش وکیلی را بازی می‌کند که سعی دارد یک طلاق حرفه‌ای را فاش کند و شیفته جذابیت‌های او می‌شود.

دوازده یار اوشن

دوازده-یار-اوشن
پروژه دیگری با روح کمدی‌های ماجراجویانه هالیوود قدیمی با پراکندگی ستاره‌ها از جورج کلونی و برد پیت تا جولیا رابرتز. زتا جونز در حد آن‌ها عمل می‌کند و گم نمی‌شود.

چهارشنبه

سریالی که بر اساس کتاب کمیک کلاسیک «خانواده آدامز» ساخته شده بود، بسیار موفق بود. و کاترین زتا جونز با نقش پاتریشیا (مادر چهارشنبه) بدتر از آنجلیکا هیوستون از نسخه کالت سال ۱۹۹۱ کنار آمد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , بازدیدها: 12183
تاریخ انتشار:4 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید