بیشتر گردشگران امارات سنتی و مصر را برای تعطیلات ساحلی پاییزی انتخاب می‌کنند. اما اگر مکان‌های کمتر معمولی می‌خواهید، گزینه‌هایی نیز وجود دارد. البته اگر زمان، هزینه یا انگیزه کافی ندارید، پس این مکان‌ها را بشناسید.

مراکش

مراکش

شهرهای باستانی شرقی، بیابان‌ها، بازارهای خیابانی با ادویه‌جات، فرش و نارنگی و البته سواحل شنی، بهشتی برای گردشگران است. در پاییز اینجا کاملاً گرم است، اما دیگر گرمای شدید وجود ندارد. در ماه اکتبر، اقیانوس هنوز خشن نیست و آب تا ۲۱+ درجه گرم می‌شود، بنابراین شنا کردن کاملاً راحت است. استراحتگاه‌های اصلی در غرب کشور در امتداد سواحل اقیانوس اطلس – کازابلانکا، آگادیر و اسائویرا واقع شده.

آرژانتین

آرژانتین

برای تعطیلات ساحلی، بهتر است از اکتبر تا مارس به آرژانتین پرواز کنید: فصول این کشور مخالف فصل ما است و در این زمان دوره بهار و تابستان را خواهید یافت. میانگین دمای هوا به ۳۲+درجه سانتی گراد و آب تا ۲۲+..۲۶+ درجه سانتی گراد گرم می‌شود.

عمان

عمان

این کشور شگفت‌انگیز بارها در فهرست برترین مکان گردشگری گرفته است. ایالت با سرعتی باورنکردنی در حال توسعه است، در حالی که به طرز ماهرانه‌ای تعادل بین سنت‌ها و استاندارد زندگی راحت را حفظ می.کند. اکثر هتل‌های عمان سطح بسیار مناسبی از خدمات را ارائه می‌دهند.

مالدیو

مالدیو

مالدیو یک کلاسیک است که با تجمل همراه است. با این حال، امسال مالدیو نسبت به ترکیه که با قیمت‌ها به فضا پرواز کرد، در دسترس‌تر بود. مردم برای یک تعطیلات آرام و منزوی، جنگل‌های عجیب و غریب، غذاهای دریایی تازه و مشاهده دنیای غنی زیر آب به اینجا می‌آیند. در تمام طول سال در مالدیو شنا کنید و آفتاب بگیرید. میانگین دمای هوا و آب اقیانوس در پاییز ۳۰+ درجه سانتی گراد است.

تایلند

تایلند

بسیاری این کشور را انتخاب می‌کنند تا در آنجا منتظر دوره پاییز و زمستان باشند. اگرچه اکتبر ماه فصل بارانی در نظر گرفته می‌شود، اما استان‌های شمالی آن مانند «سوکوتای» آفتابی و خشک خواهند بود و تعطیلات ساحلی می‌تواند بسیار موفق باشد: گردشگران بسیار کمتری وجود دارد، بلیط‌ها ارزان‌تر است و می‌تواند سفر خوشایندی بشود.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 33214
تاریخ انتشار:19 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید